سهامیاب - آموزش بورس
1400/06/27
08:41
#چندرشته‌ای #سرمایه‌گذاری ✍️با شکل‌گیری روند نوسانی بازار و توقف رشد قیمت نمادها و صنایع بزرگ بازار، شاهد معاملات کنسل‌کننده در نمادهای دو گروه سر...

#چندرشته‌ای #سرمایه‌گذاری



✍️با شکل‌گیری روند نوسانی بازار و توقف رشد قیمت نمادها و صنایع بزرگ بازار، شاهد معاملات کنسل‌کننده در نمادهای دو گروه سرمایه‌گذاری و شرکت‌های چندرشته‌ای هستیم. این وضعیت شرایط مناسبی را برای خرید برخی از نمادهای این گروه ایجاد کرده است.



✅در صدر نمادهای هلدینگی، #شستا را داریم که از مرز قیمت‌های ۱.۵۰۰ تومانی وارد روند اصلاحی شده است. این شرکت در دوره ۱۲ ماهه برای هر سهم ۲.۱۹۴ ریال سود محقق کرده است. با توجه به گزارش خوب منتشر شده، انتظار می‌رود کف سهم در محدوده ۱.۲۰۰ – ۱.۲۵۰ تومانی بسته شده و به مرور تغییر روند شستا را داشته باشیم.



🌀اما در گروه سرمایه‌گذاری #وآتی را داریم که حمایت ۱.۱۵۰ تومانی به خوبی توانسته از افت بیشتر سهم جلوگیری کند. به نظر وآتی اندکی در سطوح فعلی درجا زند و سپس راهی قیمت‌های ۱.۴۰۰ تومانی گردد.



✅در سوی دیگر #وخارزم را داریم که طی مدت اخیر اصلاح خوبی زده است. این شرکت دارای پرتفوی ارزشمندی است. لذا بعید به نظر می‌رسد که وخارزم حمایت ۵۲۰ تومانی را از دست بدهد. در این گروه #وبوعلی و #ومهان هم گزینه‌های مناسبی برای بررسی خواهند بود.



✅ 📊👈سهام یاب



انتهای خبر

0
0