بورس پرس
1401/01/11
00:00
معاملات مشکوک یک پتروشیمی، سه سهم دارویی، دو انبوه ساز + ۹ نماد

در روز رشد ۱۷.۸ هزار واحدی شاخص، یک پتروشیمی ، سه سهم دارویی، دو شرکت انبوه ساز به همراه ۹ نماد دیگر، مشمول معاملات مشکوک شدند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، در جریان معاملات آخرین روز کاری این هفته، بازار سهام با اقبال گروه خودرو آغاز به کار کرد و در نهایت، شاخص بورس با رشد ۱۷ هزار و ۸۸۷ واحدی و ورود در کانال یک میلیون و ۴۳۲ هزار تایی به معاملات روزانه پایان داد .


به این ترتیب، بیش از ۳.۷ و ۱.۷ هزار میلیارد تومان در بورس و فرابورس دست به دست شد و بیشترین حجم معاملات هم به شستا با داد و ستد یک میلیارد سهم و سایپا، ایران خودرو، ، گسترش سرمایه گذاری ایران خودرو به همراه پارس خودرو با تقاضای ۹۷۷، ۹۶۲، ۵۶۸ و ۴۴۱ میلیون سهمی تعلق گرفت.


در این میان، بررسی اطلاعات پردازش اطلاعات مالی مبنا نشان داد ۱۵ شرکت با داد و ستد ۱۳ تا پنج برابری نسبت به میانگین یک ماهه در زمره معاملات مشکوک قرار گرفته اند.


در صدر این فهرست، پتروشیمی کرمانشاه شرکت حاضر در بازار اول بورس با رشد ۴.۹ درصدی قیمت سهام و صف خرید، شاهد داد و ستد ۱۳.۴ میلیون سهمی شد.


در ادامه هم شرکت های بیمه آرمان، شیمی دارویی داروپخش، ژلاتین کپسول ، سرمایه گذاری کوه نور، تامین سرمایه بانک ملت ، پخش هجرت، فرآورده های سیمان شرق ، دشت مرغاب ، سرمایه گذاری البرز، کشاورزی مکانیزه اصفهان کشت ، هلدینگ سیدکو، تولید نیروی برق آبادان، سرمایه گذاری مسکن و روغن نباتی ناب، معاملات مشکوک امروز شدند.


حضور یک پتروشیمی، سه سهم دارویی ، دو شرکت انبوه ساز به همراه ۹ شرکت بورسی و فرابورسی از جمله نکات جالب این فهرست بود.


برای مشاهده اطلاعات دیگر مانند گزارش وقایع بازار ، بازدهی ماهانه سهام و صنایع و... می توان به rahavard۳۶۵.com مراجعه کرد.



تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir


انتهای پیام



انتهای خبر

0
0