آکادمی هلاکوئی
1400/07/03
03:20
اسنوپ داگ با سندباکس متاورس همکاری می کند

حضور دنیای رمزارز، همچنان در داخل و خارج…

حضور دنیای رمزارز، همچنان در داخل و خارج از فضای آن احساس می شود. این بار، اسنوپ داگ(Snoop Dogg)، خواننده رپ معروف، با سندباکس(Sandbox) همکاری کرد. به طور دقیق، Sandbox یک پروژه NFT از متاورس(Metaverse) است. از طریق این اکوسیستم بازی، اسنوپ داگ می تواند به راحتی NFT ها و تجربیات بازی را در اتریوم (ETH) ایجاد کند، به اشتراک بگذارد و از آن کسب درآمد کند.


Snoop Dogg on Twitter 300x300 - اسنوپ داگ با سندباکس متاورس همکاری می کند

اکوسیستم بازی Sandbox همچنین به این رپر اجازه می دهد عمارت شخصی خود را بسازد که طرفداران بتوانند در آن شرکت کنند. به عنوان مثال، اسنوپ داگ می تواند کاخ یا عمارت دلخواه خود را بسازد، جایی که بازیکن می تواند در مهمانی ها و کنسرت هایش به اسنوپ بپیوندد.


اسنوپ داگ در ادامه توضیح داد:


“من همیشه در جستجوی راه های جدید ارتباط با طرفداران هستم و آنچه که ما در Sandbox ایجاد کرده ایم آینده پاتوق های مجازی، قطعات NFT و کنسرت های اختصاصی است.”


اسنوپ افزود که NFT ماجراجویی آنلاین را به سطح بالاتری می رساند. او گفت:


“ما مجموعه جدیدی از NFT های سبک داگ داریم که بازیکنان می توانند با تجربیات بازی ادغام کنند تا این تجربه آنلاین را به طور حتم به سطح بعدی برسانند.”


از سوی دیگر، فضای NFT همچنان سر و صدایی ایجاد می کند که در همه جا شنیده می شود. امروزه NFT منحصر به هنر نیست. این بازی همچنین وارد دنیای بازی های درآمدزایی مانند Cryptozoon و My DeFi Pet شده است. از این طریق می توان گفت که دنیای رمزارز یک قدم به تسلط بر سیستم مالی و دیجیتال جهان نزدیکتر است.


این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.


منبع: coinquora.com


انتهای خبر

0
0