بورس پرس
1400/09/09
08:55
حکم بدوی دادگاه به انحلال شرکت معروف شوینده و اخراجی از بورس به دو دلیل

تولی پرس که شرکت معروف صنعت شوینده و اخراج شده ۷ سال از بورس با رای بدوی دادگستری تهران و به دو دلیل ، منحل شد .

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، شرکت تولی پرس از سال ۸۰ تا ۹۲ یکی از شرکت های بورسی بود اما به دلیل زیان انباشته و عدم احراز شرایط از اسفند ۹۲ با دریافت کارت قرمز ، اخراج و شهریور ۹۳ در بازار پایه نارنجی فرابورس درج نماد شد.


براساس این گزارش، "شتولی " که با سرمایه ۲۵ میلیارد تومانی با تعلیق نماد تا ۲۱ آذر مواجه شده ، طبق رای بدوی دادگستری استان تهران و به دو دلیل عدم تشکیل مجمع فوق‌العاده ( خروج از زیاندهی و ماده ۱۴۱ قانون تجارت) ون شکایت از هیات مدیره ، منحل شد . این رای تا ۲۰روز پس از ابلاغ، قابل تجدیدنظر خواهی خواهد بود.


در ترکیب سهامداری این شوینده معروف و قدیمی ایران ، شرکت های کف با ۳۴.۷ درصد، سهامدار عمده بوده و شرکت های کیمیای ایران، بسته بندی داروگر، ارزش آفرینان سرمایه ، صادق تجارت افلاکیان، یک شخص حقیقی و شرکت آرادتجارت دریک با ۸ و ۱.۲۷ درصد از دیگر مالکان بوده و احتمال عرضه دوشنبه آینده مربوط به شرکت آرادتجارت دریک است.



تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir


انتهای پیام






به گزارش اقتصاد آنلاین؛ در روز ۶ آذر ماه، دادگستری کل استان تهران، با انتشار دادنامه‌ای، حکم انحلال و تصفیه شرکت تولی پرس را صادر کرد.


[yektanet.com]



علت انحلال «شتولی» عدم تشکیل مجمع فوق‌العاده صاحبان سهام، جهت خروج از شمولیت ماده ۱۴۱ قانون تجارت و همچنین شکایت از هیات مدیره این شرکت است.



رای صادره تا ۲۰روز پس از ابلاغ، قابل تجدید نظر خواهی خواهد بود.


انتهای خبر

0
0