بورس۲۴
1400/06/18
17:25
بررسی توان بیمه نوین در سودسازی

بیمه نوین جز شرکت های با توان سود سازی بالایی بوده که این روند مثبت عملیاتی در سال جاری نیز در شرکت ادامه داشته است.

بررسی توان بیمه نوین در سودسازی

بیمه نوین جز شرکت های با توان سود سازی بالایی بوده که این روند مثبت عملیاتی در سال جاری نیز در شرکت ادامه داشته است.



بیمه نوین در ۳ ماهه با رشد قابل توجه ۸۱ درصدی حق بیمه های صادره و رشد سنگین ۱۳۲ درصدی درآمد حق بیمه همراه شده است .


در ۳ ماهه شرکت به سود خوب ۲۵۸ ریالی نیز دست یافته همچنین شرکت برای سال ۹۹ نیز به سود ۱۵۱۴ ریالی رسیده بود که با توجه به سود سازی ۳ ماهه رسیدن به درآمد قابل توجه برای سال جاری همچنان ادامه خواهد داشت.



شرکت پیشبینی حق بیمه صادره ۱۹۱۳ میلیاردی را برای سال جاری دارد در عملکرد ۵ ماهه ۳۶ درصد از این میزان را پوشش داده است .



نکته مهم در سرمایه گذاری های شرکت است؛ در سال قبل سود ۵۲۴ میلیارد تومانی از این محل شناسایی شده که عمدتا ناشی از خرید و فروش سهام در بازار سرمایه بوده است .


در ۳ ماهه سود ۳۹ میلیاردی شناسایی و با توجه به وضعیت مثبت بازار سرمایه در ۳ ماهه دوم سال پیشبینی می شود سود بالایی در گزارش صورت های مالی ۶ ماهه از این طریق شناسایی شده و شاهد تحقق سود قابل توجهی در سهم باشیم.



شرکت تراز ارزی باز و مثبت خوبی هم داشته که می تواند سود تسعیر ارز خوبی برای شرکت به همراه داشته باشد.


بدین ترتیب پتانسیل رشد درآمد های عملیاتی در کنار رشد سود سرمایه گذاری ها و سود تسعیر ارز سبب شناسایی سود خوبی در این شرکت بیمه ای و در نهایت رشد قیمتی در سهام بیمه نوین خواهد شد.


به خصوص این که پی بر ای سهم نیز بسیار پایین بوده و تداوم و تکرار سود سازی بالا زمینه ساز رشد نسبت پی بر ای در سهم شده و قیمت سهام شرکت نیز رشد خوبی خواهد داشت.



"بورس ۲۴" دارنده مجوز مشاوره رسمی سرمایه گذاری از "بورس" روزانه ده ها محتوای خبری-تحلیلی را در اختیار شما مخاطب گرامی قرار می دهد ، بخشی از محتوای تولید شده به دلیل اثر گذاری مستقیم بر معاملات شما در بورس شامل پیش بینی جامع بازار ، تحلیل سهم ها ، سیگنال خرید و فروش ، معرفی هفتگی سبد سهام ، اخبار ویژه از شرکت ها ، مشاوره آنلاین و... به صورت ویژه ارائه می شود ، لذا پیشنهاد می گردد برای استفاده کامل از خدمات تحلیلی ، خبری و مشاوره ای این رسانه به خانواده بزرگ مشترکین ویژه بپیوندید.

انتهای خبر

0
0