بورسینه
1400/02/01
09:45
🔹در ساعت ۹ و ۳۵دقیقه جمع صف‌های خرید حدود ۱۵۵میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش پنج هزار و ۳۶۵میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات فروش...

🔹در ساعت ۹ و ۳۵دقیقه جمع صف‌های خرید حدود ۱۵۵میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش پنج هزار و ۳۶۵میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات فروشی که در سیستم معاملات ثبت شده به پنج هزار و ۲۱۵میلیارد تومان می‌رسد.



🔹تا این ساعت بیشترین عرضه در صفوف فروش #کویر، #تپکو و #بنو به چشم می‌خورد به طوری که فقط برای سهام فولاد سپید فراب کویر بیش از ۲۳۰میلیارد تومان سفارش فروش وجود دارد. بیشترین تقاضا نیز در صفوف خرید #غگیلا، #ورازی و #قیستو در نوبت انتظار است.



🔹ارزش ۱۰صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع ۱۳۵میلیارد تومان (۸۸درصد کل) و ۱۰صف فروش برتر هزار و ۷۵میلیارد تومان (۲۰درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در ۶نماد و حجم صف‌های فروش در ۱۶۳نماد بیش از ۱۰میلیارد تومان بوده است. گفتنی است حجم صف شیر پاستوریزه پگاه گیلان (#غگیلا) به ۹.۸درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.



🔹«فلزات اساسی» کم اقبال‌ترین صنعت امروز با خالص سفارش فروش حدود ۵۷۵میلیارد تومان است و پس از آن گروه «انبوه سازی، املاک و مستغلات» قرار دارد که برآیند سفارشات فروش آن ۴۱۰میلیارد تومان می‌شود. همچنین در طرف دیگر معاملات تقاضای چشمگیری وجود ندارد.



🔹این جدول حدود ۱۹درصد از پنج هزار و ۵۲۰میلیارد تومانی که در صف خرید یا فروش قرار گرفته‌اند را تشکیل می‌دهد. در مجموع ۳۷۰میلیارد تومان سهام خرید و فروش شده که نسبت صف‌ها به آن هزار و ۴۹۴درصد است و با فرض معامله کامل صف‌ها ارزش معاملات به پنج هزار و ۸۹۰میلیارد تومان خواهد رسید.


#بورسینه

انتهای خبر

0
0