آکادمی هلاکوئی
1400/10/02
10:10
تحلیل تکنیکال دوج کوین؛ پنج شنبه ۲ دی

دوج کوین(DOGE) در ۱۴ دسامبر(۲۳ آذر) هدیه ای…

دوج کوین(DOGE) در ۱۴ دسامبر(۲۳ آذر) هدیه ای از سوی ایلان ماسک دریافت کرد و به دنبال آن ، قیمت این آلت کوین در عرض تنها یک روز ، ۴۲ درصد افزایش یافت. این روند از سقوط فاجعه بار دوج کوین جلوگیری کرد، اما گاوها نتوانستند از این روند به خوبی حفاظت کنند.


از آن زمان، DOGE مجددا اصلاح شد و در حال حاضر بین موانع ، ۰.۱۸۲ دلار و ۰.۱۶۰ دلار معامله می شود که حاکی از عدم وجود مومنتوم کافی برای صعود است. این میم کوین باید از سطح مقاومت ۰.۱۸۲ دلاری عبور کند. در غیر این صورت ، به احتمال زیاد با اصلاح ۱۲ درصدی به ۰.۱۶۰ دلار کاهش خواهد یافت.


این سطح برای DOGE در آینده نزدیک ، بسیار سرنوشت ساز خواهد بود. افزایش مجدد فشار خرید در این حدود ، می تواند منجر به صعود ۱۳ درصدی کوتاه مدت دوج کوین به ۰.۱۸۲ دلار شود. اگر خریداران تصمیم به ورود به بازار بگیرند ، DOGE می تواند از سطح ۰.۱۸۲ دلاری عبور کند. پس از آن ، به سمت سطح ۰.۲۱۱ دلاری پیش خواهد رفت.


DOGEPERP 2021 12 23 07 47 18 637758275386067706 300x170 - تحلیل تکنیکال دوج کوین؛ پنج شنبه 2 دی

نمودار ۴ ساعته جفت ارز DOGE/USDT سناریوی صعودی منوط به بازیابی و حفظ قیمت در بالای سطح ۰.۱۶۰ دلاری است، اما به نظر میرسد قیمت به دنبال نوسان در حدود ۰.۱۶۰ دلار است و کاهش قیمت به زیر آن حاکی از نزدیکی سناریوی خرسی است.


با بسته شدن کندلی چهار ساعته زیر ۰.۱۵۱ دلار ، سناریوی صعودی باطل خواهد شد. در این شرایط، دوج کوین می تواند ،حمایت ۰.۱۲ دلاری را مجددا مورد امتحان قرار دهد.





این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: fxstreet


انتهای خبر

0
0