رمزارز نیوز
1402/03/07
20:00
رکوردشکنی جدید شبکه بلاکچین شیبا اینو!

شبکه آزمایشی بلاکچین لایه دوم شیباریوم (Shibarium) که پاپی‌نت (Puppynet) نام دارد، به نقطه عطف مهم ۱ میلیون… مطالعه مطلب ...

شبکه آزمایشی بلاکچین لایه دوم شیباریوم (Shibarium) که پاپی‌نت (Puppynet) نام دارد، به نقطه عطف مهم ۱ میلیون بلاک دست یافته است.


به گزارش رمزارز نیوز و بر اساس داده‌های ارائه‌شده توسط پلتفرم PuppyScan، مجموع بلاک‌های تولیدشده در شبکه آزمایشی شیباریوم به بیش از ۱٫۰۱۴ میلیون بلاک رسیده است. علاوه بر این، از زمان آغاز به کار آن در ۱۱ مارس، در مجموع بیش از ۱۲٫۸۳۶ میلیون تراکنش در شبکه آزمایشی شیباریوم پردازش شده است. تعداد کیف پول‌های در حال تعامل با این شبکه نیز از مرز ۱۶ میلیون آدرس فراتر رفته و میانگین زمان بلاک در این شبکه نیز، پنج ثانیه گزارش شده است.


طبق گزارش‌ها، آنچه بیش از همه در مورد معماری شبکه شیباریوم به چشم می‌خورد، طراحی سه لایه آن است. در معماری سه لایه شبکه شیباریوم، لایه Bor که تمرکز اولیه آن بر تولید بلاک است، لایه سوم محسوب می‌شود. گره یا نود لایه Bor، با EVM (ماشین مجازی اتریوم) سازگار است. مدل هزینه و کارمزد، یکی دیگر از جنبه‌های طراحی شیباریوم است. تراکنش‌های معمول منجر به جمع‌آوری کارمزد توسط لایه Bor در قالب توکن‌های BONE می‌شود که این کارمزدها، سپس بین تولیدکنندگان بلاک توزیع می‌شوند.


به این ترتیب، توکن BONE به عنوان توکن اصلی برای استیکینگ و پرداخت هزینه گس برای معاملات شیباریوم استفاده می شود. این موضوع، کاربرد توکن BONE در تولید بلاک این شبکه بلاکچینی را توضیح می‌دهد.


انتهای خبر

0
0