رمزارز نیوز
1400/11/02
15:53
شیبا هم ریخت، هم سوخت!

حساب توییتری Shibburn@ که وظیفه اعلام مقدار شیبا سوزانده شده را برعهده دارد، طی یک پست اعلام کرد که در ۲۴ ساعت گذشته، حجم بزرگ… مطالعه مطلب ...

حساب توییتری Shibburn@ که وظیفه اعلام مقدار شیبا سوزانده شده را برعهده دارد، طی یک پست اعلام کرد که در ۲۴ ساعت گذشته، حجم بزرگ دیگری از توکن SHIB سوزانده شده است.


بنابر اعلام این حساب کاربری، این‌بار ۷۵,۸۲۰,۰۰۰ واحد شیبا به طور کامل از چرخه شبکه حذف شده است. با اینکه این حجم از شیبا بسیار بزرگ به نظر می‌رسد ولی ارزش دلاری آن تنها ۱۴۴۸ دلار است. لازم به ذکر است که این حجم از شیبا طی ۱۳ تراکنش به کیف پول مرده انتقال یافته است.


لازم به ذکر است که موجودی اولیه توکن‌های شیبا ۱ کوادریلیون بوده است که تاکنون کمی بیشتر از ۴۱ درصد از این مقدار سوزانده شده است.


البته کمی بعد این حساب کاربری دوباره اعلام کرد که ۱ میلیون واحد SHIB دیگر سوزانده شده است. البته سوزانده شدن این مقدار از توکن شیبا، تاکنون باعث نشده که نمودار قیمت دوباره به قله تاریخی آن که در اواخر اکتبر و در سطح ۰.۰۰۰۰۸۸۴۵ دلار ثبت شد، برسد.


در حال حاضر، قیمت یک واحد شیبا با سقوطی ۳۰ درصدی نسبت به روز گذشته، در حوالی ۰.۰۰۰۱۸۸ دلار معامله می‌شود. این سقوط ارزش باعث شده که جایگاه شیبا اینو در رتبه بندی CoinMarketCap به ۱۶ تنزل یابد. طبق گزارشات اخیر خبرگزاری U.Today، از تاریخ ۱ دسامبر سال قبل تاکنون بیش از ۲.۵ میلیارد واحد شیبا سوزانده شده است که ۴۲۸ میلیون واحد از این مقدار، در چند روز اخیر بوده است. علاوه بر این، بنابر اعلام هوادار فعال شیبا که شرکتش نقشی بسیار مهم و اساسی در توکن سوزی شیبا ایفا می‌کند، تیم توسعه دهنده این میم کوین در حال کار روی مکانیزم توکن سوزی جدیدی است که می‌تواند مقدار بیشتری SHIB بسوزاند.


این در حالی است که در روز ۲۰ ژانویه اعلام شد، تعداد هولدرهای شیبا با ثبت رکوردی جدید به حوالی ۱,۱۵۰,۱۷۳ آدرس رسیده است.


انتهای خبر

0
0