آکادمی هلاکوئی
1400/07/19
18:40
فوق ستاره سابق آرسنال ارز دیجیتال خود را برای تبلیغ نام تجاری لباس خود راه اندازی می کند

اسطوره فوتبال آلمان ، مسوت اوزیل(Mesut Özil) که…

اسطوره فوتبال آلمان ، مسوت اوزیل(Mesut Özil) که امارات را به مقصد فنرباغچه ترک کرد و برند پوشاک خود را راه اندازی کرد ، M۱۰ Streetwear در حال راه اندازی رمزارز خود برای بازاریابی بیشتر در زمینه پوشاک خود است.


بر اساس انتشارات The Sun ، آخرین توییت اوزیل با نماد چشم های درخشان بیت کوین بر روی تصویر او که اشاره کرد “چیزهای هیجان انگیزی به زودی می آیند” ، اشاره ستاره مشهور فوتبال به راه اندازی رمزارزهای او است. علاوه بر این ، صاحبان کوین اوزیل قادر خواهند بود همانند بیت کوین آن را معامله کرده و تخفیف های اضافی را روی وسایل وی به دست آورند. معامله گران همچنین ممکن است به عنوان پاداشی برای خرید ارز دیجیتال او، با اوزیل شخصا ملاقات کنند.


در حالی که راه اندازی یک رمزارز می تواند یک استراتژی بازاریابی استثنایی باشد ، حوزه غیرمتمرکز قبلا باNFT ها موفقیت هایی را تجربه کرده است. به طور خاص ، بازیکنان فوتبال ، تیم ها و حتی لیگ ها به بازار NFT پیوسته اند تا جریان درآمد دیگری را به سود خود اضافه کنند. امسال سوپراستارهای ورزشی ثروت زیادی از توکن های خود به دست آوردند ، از جمله بوکسور افسانه ای ، تایسون ،که Lineal by Tyson Fury با قیمت ۹۸۷،۰۰۰ دلار به حراج رسید و آن را به یکی از پردرآمدترین NFT های ورزشی تبدیل کرد.


همچنین در ماه سپتامبر (شهریور)، لیگ برتر فوتبال اسپانیا ، لالیگا، از راه اندازی NFT برای همه بازیکنان خود خبر داد. این NFT ها در قالب کارت های دیجیتالی عرضه شده اند که می توانند بیشتر معامله شوند و برای بازی با توکن های دیگر اعضا استفاده شوند. این راه اندازی NFT با همکاری استارت آپ فرانسوی ، Sorare انجام شد.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.


منبع: coingape


انتهای خبر

0
0