بورس۲۴
1401/04/28
13:26
ارزش معاملات خرد در غیاب بزرگان بازار به ۱,۸ همت رسید

ارزش معاملات خرد در روز جاری به دلیل توقف بسیاری از نمادهای بزرگ بازار که به مجمع رفتند، به حدود ۱,۸ همت رسید. این رقم نسبت به روز معاملاتی قبل بیش از ۳۲ درصد کاهش داشت.

ارزش معاملات خرد در غیاب بزرگان بازار به 1,8 همت رسید

بورس۲۴ : ارزش معاملات خرد در روز جاری به دلیل توقف بسیاری از نمادهای بزرگ بازار که به مجمع رفتند، به حدود ۱,۸ همت رسید. این رقم نسبت به روز معاملاتی قبل بیش از ۳۲ درصد کاهش داشت.


بیشترین داد و ستدها در گروه های شیمیایی، سرمایه گذاری، خودرو و قطعه ساز، فلزی و انبوه سازی صورت گرفت. گروه های بانکی، فرآورده های نفتی و ساخت محصولات فلزی بیشترین ورود پول حقیقی را شاهد بودند. عمده پول حقوقی ها به گروه های سرمایه گذاری، شیمیایی، دارویی و استخراج کانه های فلزی تزریق شد.


تراز پول خرد بازار حدود منفی ۳۲۰ میلیارد تومان و در صندوق های با درامد ثابت قابل معامله در بازار نیز منفی ۳۰ میلیارد تومان شد.


نمادهای وخاور، شپدیس، شسپا، غگلستا، وسرمد، فزر، وشهر، سکرد، وفتخارح، خنصیر و ثبهساز بیشترین تغییر مالکیت از حقوقی به حقیقی را رقم زدند. اما حقوقی ها تا توانستند از آریان، نوری، شستا، خگستر، کگل، اسیاتک، میدکو، شلرد، ملت و کایزد حمایت کردند.


در پایان بازار امروز شاخص کل ۸۸۸ واحد افت کرد و در ارتفاع ۱ میلیون و ۴۶۸ هزار واحد ایستاد. نمادهای کگل، فخوز، نوری و رمپنا بیشترین تاثیر منفی را بر آن داشتند. تاپیکو، فارس و وخاور اما عمده ترین اثر مثبت را بر شاخص کل گذاشتند.


شاخص هموزن نیز با کاهش ۷۵۵ واحدی در محدوده ۴۰۱ هزار پایی قرار گرفت. شاخص فرابورس حدود ۲ واحد منفی خورد.

انتهای خبر

0
0