اخبار فوری بورس
1401/05/26
21:03
🔵 اخبار مربوط به برجام در یک نگاه 🔻برجام چه تاثیری بر بازار خودرو می‌گذارد؟ مذاکرات وین پس از مدت‌ها تعلیق، در هفته‌های اخیر از سر گرفته شد. بامد...

🔵 اخبار مربوط به برجام در یک نگاه


🔻 برجام چه تاثیری بر بازار خودرو می‌گذارد؟



مذاکرات وین پس از مدت‌ها تعلیق، در هفته‌های اخیر از سر گرفته شد. بامداد امروز نیز ایران پاسخ خود را به متن پیشنهادی اتحادیه اروپا تحویل داد. برخی منابع از موافقت مشروط ایران با این متن خبر داده‌اند. یکی از بازارهایی که مدتی است در انتظار نتیجه مذاکرات وین، در رکود به سر می‌برد، خودرو است. برجام چه تاثیری بر این بازار می‌گذارد؟



🔻 تاثیر احیای برجام بر بانک‌ها



یک کارشناس اقتصادی با تشریح تاثیر احیای برجام بر بانک‌ها، به توضیح اولویت‌های دولت و بانک مرکزی در صورت توافق احتمالی پرداخت.



🔻 دلار چه واکنشی به برجام نشان می‌دهد؟



واکنش آمریکا و اروپا به پاسخ کتبی ایران در برجام احتمال نوسان در قیمت دلار را افزایش می‌دهد. بازار دلار به اخبار برجام چه واکنشی نشان خواهد داد؟



🔻 بورس در انتظار جواب قطعی مذاکرات



مذاکرات وین چهره‌ای جدید به خود گرفته است، این روند چه تاثیری می‌تواند روی بورس و معاملات بازار داشته باشد؟



🔻 شکوفایی صنعت بیمه با احیای برجام



یک کارشناس صنعت بیمه، با بررسی اثر تحریم‌ها بر شرکت‌های بیمه، تاثیر توافق بر صنعت بیمه ایران را تشریح می‌کند.



🔻 برجام چه تاثیری روی تولید و صنایع ایران می‌گذارد؟



پس از کش و قوس‌های فراوان به نظر می‌رسد مذاکرات برجام در آخرین مرحله خود قرار دارد. کارشناسان اعتقاد دارند که هزینه تعلل در اجرای برجام را هم مردم پرداخته‌اند. اما آیا با احیای برجام صنایع کشور به روزهای پررونق بازمی‌گردند یا این امر نیاز به زیرساخت‌های دیگری دارد؟



انتهای خبر

0
0