آکادمی هلاکوئی
1400/10/29
18:10
تحلیل تکنیکال دوج کوین؛ چهارشنبه ۲۹ دی

رمزارز دوج کوین(DOGE) توانایی حرکت برخلاف جریان احساسات…

رمزارز دوج کوین(DOGE) توانایی حرکت برخلاف جریان احساسات فعلی بازار را ندارد. به نظر می‌رسد بازارهای مالی جهان تحت فشار فروش قرار گرفته‌اند و دیگر تمامی فعالان در این حوزه برای آغاز چرخه افزایش نرخ بهره توسط فدرال رزرو در ماه مارس(اسفند-فروردین) آماده می شوند. علاوه بر آن، شراطی فعلی توسط تنش های ژئوپلیتیکی تقویت شده است.


تمامی این عوامل، پرایس اکشن DOGE را تحت تاثیر قرار داد و قیمت آن را به زیر پیوت ماهانه ۰.۱۷ دلاری رساند. کاهش قیمت به زیر سطح ۰.۱۶ دلاری ، دوج کوین را در مسیر فروش به سمت سطح ۰.۱۳ دلاری قرار می دهد، سطحی که برای مدت طولانی تری می تواند قیمت را مورد حمایت قرار دهد. شاخص (RSI) در این شرایط به ناحیه اشباع فروش نزدیک خواهد شد و فرصتی برای سرمایه گذاران حاصل می شود که علیرغم شرایط منفی در بازار ، دوج کوین را با تخفیف خریداری کنند.


DOGEUSD 2022 01 19 09 22 36 637781931714473726 300x155 - تحلیل تکنیکال دوج کوین؛ چهارشنبه 29 دی

نمودار روزانه جفت ارز DOGE/USD همانطور که ذکر شد ، دوج کوین به تنهایی در این بازار حرکت نمی کند و تمامی احساسات بازارهای جهانی بر پرایس اکشن آن تاثیر می گذارند. تغییر احساسات فعلی بازار ، قیمت DOGE را به سطح ۰.۱۹ دلاری میرساند. پس از آن ، متحرک ۲۰۰ روزه (SMA) در سطح ۰.۲۲ دلاری به عنوان سقف بعدی DOGE عمل خواهد کرد. در چنین شرایطی ، DOGE در مسیر احتمالی رشد ۴۰ درصدی به سمت سطح ۰.۲۶ دلاری قرار می گیرد.




این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: fxstreet


انتهای خبر

0
0