آکادمی هلاکوئی
1401/02/30
10:00
ریپل ۱۰۰ میلیون دلار برای مبارزه با تغییرات آب و هوایی سرمایه گذاری می کند

شرکت بلاک چین ریپل از سرمایه گذاری ۱۰۰…

شرکت بلاک چین ریپل از سرمایه گذاری ۱۰۰ میلیون دلاری برای مبارزه با تغییرات آب و هوایی خبر داده است.


بودجه ۹ رقمی به تسریع نوسازی بازار اعتبار کربن کمک خواهد کرد.


بازارهای کربن به شرکت ها و افراد اجازه می دهد تا اعتبارات کربن را برای تعدیل انتشار CO۲ که برخی از شرکت ها نمی توانند حذف کنند، مبادله کنند.


ریپل همچنین می‌گوید که روی عملکرد جدیدی سرمایه‌گذاری خواهد کرد که توکن‌سازی اعتبارات کربن را ممکن می‌سازد.


برد گارلینگ هاوس(Brad Garlinghouse)، مدیر عامل شرکت بلاک چین، ادعا می کند که این شرکت بلاک چین می تواند “نقش کاتالیزوری” را در بهبود بازارهای کربن ایفا کند.


این شرکت بلاک چین مدت هاست که به اعتبار سبز خود می بالد.


اکتبر گذشته، Garlinghouse اظهار داشت که یک تراکنش بیت‌کوین ۷۵ گالن بنزین مصرف می‌کند تا اتلاف ماینینگ را برجسته کند. ارز رمزنگاری شده XRP با پشتوانه ریپل به عنوان یک جایگزین با مصرف بهینه انرژی معرفی شده است.


یک مطالعه اخیر نشان می دهد که ترکیب معاملات کریپتو با تعدیل کربن می تواند به کاهش تاثیرات زیست محیطی بزرگترین ارز دیجیتال کمک کند. با توجه به مقررات قریب الوقوع، استخراج کنندگان بیت کوین تمرکز خود را روی دستیابی به بی طرفی کربن شروع کرده اند.


کریس لارسن(Chris Larsen)، یکی از بنیانگذاران ریپل، و Greenpeace ایالات متحده آمریکا اخیرا کمپینی را راه اندازی کرده اند که مکانیسم اجماع اثبات کار بیت کوین را هدف قرار داده است. لارسن ادعا می‌کند که توسعه‌دهندگان بیت‌کوین می‌توانند به منظور کاهش چشمگیر مصرف انرژی این ارز دیجیتال پرچمدار، به اثبات سهام روی آورند.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: utoday


انتهای خبر

0
0