بورس پرس
1401/10/15
08:49
معاملات مشکوک یک بانک، دو سرمایه گذاری، "خکرمان"، سهم سیمانی + ۵ نماد

در روز افت ۱۲.۱ هزار واحدی شاخص، بانک بورسی، دو شرکت سرمایه گذاری، "خکرمان"، سهم سیمانی به همراه ۵ نماد دیگر ، مشمول معاملات مشکوک شدند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، معاملات آخرین روز کاری این هفته بازار سهام با روند منفی آغاز به کار کرد و در نهایت، شاخص بورس با افت ۱۲ هزار و ۱۹۷ واحدی و عقب نشینی در کانال یک میلیون و ۵۷۹ هزار تایی به معاملات روزانه پایان داد .


به این ترتیب، بیش از ۸.۳ و ۷.۲ هزار میلیارد تومان در بورس و فرابورس دست به دست شد و بیشترین حجم معاملات هم به ایران خودرو با داد و ستد یک میلیارد سهم و بانک تجارت، سایپا، شستا به همراه گسترش سرمایه گذاری ایران خودرو با تقاضای ۶۵۴، ۵۸۸، ۵۷۲ و ۴۳۹ میلیون سهمی تعلق گرفت.


در این میان، بررسی اطلاعات پردازش اطلاعات مالی مبنا نشان داد ۱۰ شرکت با داد و ستد ۹ تا چهار برابری نسبت به میانگین یک ماهه در زمره معاملات مشکوک قرار گرفته اند.


در صدر این فهرست، بیمه ما شرکت حاضر در بازار اول بورس با رشد ۶.۹ درصدی قیمت سهام و صف خرید، شاهد داد و ستد ۲۹.۴ میلیون سهمی شد.


در ادامه هم شرکت های سیمان خزر، سرمایه گذاری وثوق امین، بانک سینا، سرمایه گذاری اقتصاد شهر طوبی ، انرژی آذرآب، گروه اقتصادی کرمان خودرو ، لیزینگ صنعت و معدن ، کاشی سعدی و غلتک سازان سپاهان ، معاملات مشکوک امروز شدند.


حضور یک بانک، دو شرکت سرمایه گذاری، سهم سیمانی، "خکرمان" به همراه ۵ شرکت بورسی و فرابورسی از جمله نکات جالب این فهرست بود.


برای مشاهده اطلاعات دیگر مانند گزارش وقایع بازار ، بازدهی ماهانه سهام و صنایع و... می توان به rahavard۳۶۵.com مراجعه کرد.



تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir


انتهای پیام



انتهای خبر

0
0