اقتصاد آنلاین
1400/02/04
16:37
کدال‌نگر ۴اردیبهشت۱۴۰۰ / فروش بیش از سه هزار میلیارد تومانی فخوز در فروردین

این گزارش به بررسی اطلاعیه‌های منتشر شده در سامانه کدال پرداخته و برخی از آن‌ها را تحلیل می‌کند. افزایش سرمایه «دماوند» و «دکوثر»، توقف نمادهای «های وب»، «میهن» و «غچین»، و انتشار گزارش‌های دوره‌ای فروردین ماه «فایرا»، «رمپنا» و «فخوز» از مهم‌ترین اطلاعیه‌هایی است که در این گزارش بررسی می‌شود.

اقتصادآنلاین - سیده زینب رزم گیر؛ کدال‌نگر ۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ به بررسی برخی از اطلاعیه‌های منتشرشده در کدال پرداخته است.


افزایش سرمایه

«ختراک»: شرکت ریخته گری تراکتور سازی ایران از ثبت افزایش سرمایه ۶۲درصدی از محل مطالبات و آورده نقدی خبر داد.


«دماوند»: در مجمع عمومی فوق‌العاده صاحبان سهام برای سال (دوره) مالی منتهی به ۱۴۰۰/۱۲/۲۹ شرکت تولید نیروی برق دماوند، با افزایش سرمایه ۸۲۴درصدی این شرکت از محل مطالبات و آورده نقدی و سود انباشته موافقت شد.


«وآرین»: شرکت توسعه اقتصادی آرین از ثبت افزایش سرمایه ۷۰درصدی از محل مطالبات و آورده نقدی و سود انباشته خبر داد.


«پارسیان»: شرکت بیمه پارسیان از ثبت افزایش سرمایه ۲۵درصدی از محل مطالبات و آورده نقدی خبر داد.


«وثنو»: شرکت سرمایه گذاری ساختمان نوین از ثبت افزایش سرمایه ۱۵۰درصدی از محل سود انباشته خبر داد.


«دکوثر»: در مجمع عمومی فوق‌العاده صاحبان سهام برای سال (دوره) مالی منتهی به ۱۴۰۰/۱۲/۲۹ شرکت شرکت داروسازی کوثر، با افزایش سرمایه ۲۱۵درصدی این شرکت از محل سود انباشته موافقت شد.


اطلاعیه‌ها

«میهن»: تعلیق نماد معاملاتی شرکت بیمه میهن، به منظور بررسی بیشتر اطلاعات ناشر، حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۰/۰۲/۱۸ ادامه می یابد.


«های وب»: شرکت داده گستر عصر نوین، با توجه به ابهامات موجود در اطلاعات با اهمیت منتشر شده توسط ناشر، نماد معاملاتی حداکثر به مدت دو روز کاری متوقف می گردد.


«فنوال»: شرکت گروه کارخانه های تولیدی نورد آلمینیوم، به علت شایعه منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر راه اندازی خط رنگ پودری، طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد خط رنگ پودری شرکت نوردآلومینیوم در نیمه دوم اسفندماه ۱۳۹۹ راه اندازی شده است. هم اکنون گروه فنی این شرکت برای برطرف نمودن ایرادهای دیده شده در هنگام راه اندازی و انجام کارهای تکمیلی دیگر می باشند. تولید آزمایشی از اردیبهشت ۱۴۰۰ آغاز می شود و پیش بینی می‌گردد که از سه ماهه دوم ۱۴۰۰ به تولید انبوه برسیم . بدیهی است پس از اخذ سفارش و دست‌یابی به تولید پایدار ، سود و زیان کارگاه مذکور از طریق سامانه کدال به آگاهی خواهد رسید.


«وملل»: شرکت اعتباری ملل با توجه به ابهامات موجود در اطلاعات با اهمیت منتشر شده توسط ناشر، نماد معاملاتی حداکثر به مدت دو روز کاری متوقف می گردد.


«خنصیر»: شرکت مهندسی نصیر ماشین، طی افشا اطلاعات با اهمیت گروه ب، اعلام کرد که یک قطعه از دو قطعه زمین دهق و ساختمان( کارخانه ) دهق به مبلغ ۵۵.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال فروخته شد.که سود حاصل از این معامله معادل ۴۹ میلیون ریال می باشد.


«غچین»: شرکت مجتمع کشت و صنعت چین چین، طی افشا اطلاعات با اهمیت گروه ب، اعلام کرد که این شرکت جهت ایجاد فضای لازم بابت ماشین آلات جدید خود و تغییر چیدمان ماشین آلات موجود به دلیل استفاده بهینه از فضای کارخانه و همچنین افزایش فضای سالن تولید از اواخر فروردین ماه اقدام به انجام عملیات برداشتن سقف موجود و جایگزینی با سقف جدید و گسترش سالن تولید و انبار خود نموده است که امید است عملیات مذکور تا اواخر اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ ادامه یابد. همچنین این شرکت با توجه به ابهامات موجود در اطلاعات با اهمیت منتشر شده توسط ناشر، نماد معاملاتی حداکثر به مدت دو روز کاری متوقف می گردد.


«مادیران»: شرکت صنایع ماشینهای اداری ایران، طی افشا اطلاعات با اهمیت گروه الف، از بهره برداری از طرح ها و پروژه های جدید در رابطه با کولر گازی خبر داد. محصولات حاصل از بهره برداری از طرح/ پروژه جدید کولر گازی اسپیلت، پنجره ای و ایستاده خواهد بود. ظرفیت اسمی محصول۷۵۰۰۰ دستگاه در سال و ظرفیت عملی برای اولین سال تولید ۳۰۰۰۰ دستگاه پیش بینی شده است.


اطلاعیه دعوت به مجامع

«ارفع»: شرکت آهن و فولاد ارفع سهامداران را در تاریخ ۲۹اردیبهشت به مجمع عمومی عادی سالیانه برای سال (دوره) مالی منتهی به ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ دعوت کرد. در این جلسه به موارد استماع گزارش هیات مدیره و بازرس قانونی، تصویب صورت‌های مالی سال (دوره) مالی منتهی به ۱۳۹۹/۱۲/۳۰، انتخاب حسابرس و بازرس قانونی، انتخاب روزنامه کثیر‌الانتشار، انتخاب اعضای هیات مدیره، تعیین حق حضور اعضای غیر موظف هیات مدیره و تعیین پاداش هیات مدیره پرداخته خواهد شد.


«کفپارس»: شرکت فرآورده های نسوز پارس سهامداران را در تاریخ ۱۱اردیبهشت به مجمع عمومی عادی سالیانه نوبت دوم برای سال (دوره) مالی منتهی به ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ دعوت کرد. در این جلسه به موارد استماع گزارش هیات مدیره و بازرس قانونی، تصویب صورت‌های مالی سال (دوره) مالی منتهی به ۱۳۹۹/۰۹/۳۰، انتخاب حسابرس و بازرس قانونی، انتخاب روزنامه کثیر‌الانتشار و انتخاب اعضای هیات مدیره پرداخته خواهد شد.


گزارش‌ها دوره‌ای

«قهکمت»: شرکت قند هکمتان، اطلاعات و صورت‌های مالی میاندوره‌ای ۶ ماهه منتهی به ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ خود را منتشر کرد. طبق این گزارش درآمدهای عملیاتی این شرکت پنج درصد افزایش و سود ناخالص و سود خالص هر سهم نسبت به دوره مشابه دو درصد کاهش یافته است.


«سصوفی»: شرکت کارخانجات سیمان صوفیان، گزارش فعالیت ماهانه یک ماهه منتهی به ۱۴۰۰/۰۱/۳۱ خود را منتشر کرد. طبق این گزارش فروش فروردین ماه این شرکت ۴۱۹,۰۳۶میلیون ریال بوده است.


«فخوز»: شرکت فولاد خوزستان گزارش فعالیت ماهانه یک ماهه منتهی به ۱۴۰۰/۰۱/۳۱ خود را منتشر کرد. طبق این گزارش فروش فروردین ماه این شرکت ۳۳,۹۴۱,۳۷۷میلیون ریال بوده است.


«سبزوا»: شرکت سیمان لار سبزوار گزارش فعالیت ماهانه یک ماهه منتهی به ۱۴۰۰/۰۱/۳۱ خود را منتشر کرد. طبق این گزارش فروش فروردین ماه این شرکت ۱۷۳,۳۷۷میلیون ریال بوده است.


«غشاذر»: شرکت شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان غربی گزارش فعالیت ماهانه یک ماهه منتهی به ۱۴۰۰/۰۱/۳۱ خود را منتشر کرد. طبق این گزارش فروش فروردین ماه این شرکت ۵۷۷,۵۳۰میلیون ریال بوده است.


«زمگسا»: شرکت کشاورزی و دامپروری مگسال گزارش فعالیت ماهانه یک ماهه منتهی به ۱۴۰۰/۰۱/۳۱ خود را منتشر کرد. طبق این گزارش فروش فروردین ماه این شرکت ۱۷۱,۷۴۵میلیون ریال بوده است.


«فرآور»: شرکت فرآوری مواد معدنی ایران گزارش فعالیت ماهانه یک ماهه منتهی به ۱۴۰۰/۰۱/۳۱ خود را منتشر کرد. طبق این گزارش این شرکت در فروردین ماه فروشی نداشته است.


«ددام»: شرکت داروسازی زاگرس فارمد پارس گزارش فعالیت ماهانه یک ماهه منتهی به ۱۴۰۰/۰۱/۳۱ خود را منتشر کرد. طبق این گزارش فروش فروردین ماه این شرکت ۱۶۱,۰۱۶میلیون ریال بوده است.


«غپینو»: شرکت صنعتی پارس مینو گزارش فعالیت ماهانه یک ماهه منتهی به ۱۴۰۰/۰۱/۳۱ خود را منتشر کرد. طبق این گزارش فروش فروردین ماه این شرکت ۵۹۰,۰۸۶میلیون ریال بوده است.


«تکشا»: شرکت گسترش صنایع و خدمات کشاورزی گزارش فعالیت ماهانه یک ماهه منتهی به ۱۴۰۰/۰۱/۳۱ خود را منتشر کرد. طبق این گزارش فروش فروردین ماه این شرکت ۱۳۵میلیون ریال بوده است.


«کساپا»: شرکت سایپا شیشه گزارش فعالیت ماهانه یک ماهه منتهی به ۱۴۰۰/۰۱/۳۱ خود را منتشر کرد. طبق این گزارش فروش فروردین ماه این شرکت ۷۹,۷۴۱میلیون ریال بوده است.


«تایرا»: شرکت تراکتور سازی ایران گزارش فعالیت ماهانه یک ماهه منتهی به ۱۴۰۰/۰۱/۳۱ خود را منتشر کرد. طبق این گزارش فروش فروردین ماه این شرکت ۱,۶۹۹,۲۸۳میلیون ریال بوده است.


«زپارس»: شرکت ملی کشت وصنعت ودامپروری پارس گزارش فعالیت ماهانه یک ماهه منتهی به ۱۴۰۰/۰۱/۳۱ خود را منتشر کرد. طبق این گزارش فروش فروردین ماه این شرکت ۲۶۱,۵۶۱میلیون ریال بوده است.


«اتکای»: شرکت بیمه اتکایی ایرانیان گزارش فعالیت ماهانه یک ماهه منتهی به ۱۴۰۰/۰۱/۳۱ خود را منتشر کرد. طبق این گزارش حق بیمه صادره فروردین ماه این شرکت ۱۱۵,۲۲۲میلیون ریال شناسایی شده است.


«رمپنا»: شرکت گروه مپنا گزارش فعالیت ماهانه یک ماهه منتهی به ۱۴۰۰/۰۱/۳۱ خود را منتشر کرد. طبق این گزارش درآمد شناسایی شده فروردین ماه این شرکت ۱۱,۲۵۸,۱۷۷میلیون ریال بوده است.


«بمپنا»: شرکت تولید برق عسلویه مپنا گزارش فعالیت ماهانه یک ماهه منتهی به ۱۴۰۰/۰۱/۳۱ خود را منتشر کرد. طبق این گزارش فروش فروردین ماه این شرکت ۱۸۹,۳۱۴میلیون ریال بوده است.


«ثنوین»: شرکت سرمایه گذاری اقتصاد نوین، اطلاعات و صورت‌های مالی میاندوره‌ای ۳ ماهه منتهی به ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ خود را منتشر کرد. طبق این گزارش درآمدهای عملیاتی این شرکت ۳۱۵درصد و سود خالص هر سهم ۴۱۴درصد نسبت به دوره مشابه افزایش یافته است.


«فایرا»: شرکت آلومینیوم ایران گزارش فعالیت ماهانه یک ماهه منتهی به ۱۴۰۰/۰۱/۳۱ خود را منتشر کرد. طبق این گزارش فروش فروردین ماه این شرکت ۴,۶۰۱,۸۲۷میلیون ریال بوده است.


«غسالم»: شرکت سالمین گزارش فعالیت ماهانه یک ماهه منتهی به ۱۴۰۰/۰۱/۳۱ خود را منتشر کرد. طبق این گزارش فروش فروردین ماه این شرکت ۲۶۰,۸۹۰میلیون ریال بوده است.


«خاذین»: شرکت سایپا آذین گزارش فعالیت ماهانه یک ماهه منتهی به ۱۴۰۰/۰۱/۳۱ خود را منتشر کرد. طبق این گزارش فروش فروردین ماه این شرکت ۴۰۵,۵۲۵میلیون ریال بوده است.


«لسرما»: شرکت صنایع سرما آفرین ایران گزارش فعالیت ماهانه یک ماهه منتهی به ۱۴۰۰/۰۱/۳۱ خود را منتشر کرد. طبق این گزارش فروش فروردین ماه این شرکت ۹۵,۷۲۴میلیون ریال بوده است.


«سکرما»: شرکت گروه صنایع سیمان کرمان گزارش فعالیت ماهانه یک ماهه منتهی به ۱۴۰۰/۰۱/۳۱ خود را منتشر کرد. طبق این گزارش فروش فروردین ماه این شرکت ۱۸۹,۷۸۶میلیون ریال بوده است.


انتهای خبر

0
0