بورس۲۴
1401/08/25
13:28
ادامه روند کاهشی معاملات خرد برای ششمین روز متوالی

ارزش معاملات خرد در محدوده ۲,۵ همت باقی ماند که نسبت به روز قبل ۷ درصد افت داشت. پرمعامله ترین گروه های بازار به ترتیب خودرو و ساخت قطعات، مواد و محصولات دارویی، فرآورده های نفتی، فلزات اساسی و محصولات شیمیایی بودند.

ادامه روند کاهشی معاملات خرد برای ششمین روز متوالی

بورس۲۴ : ارزش معاملات خرد در محدوده ۲,۵ همت باقی ماند که نسبت به روز قبل ۷ درصد افت داشت. پرمعامله ترین گروه های بازار به ترتیب خودرو و ساخت قطعات، مواد و محصولات دارویی، فرآورده های نفتی، فلزات اساسی و محصولات شیمیایی بودند.


حقیقی ها حدود ۲۰۰ میلیارد تومان نقدینگی از بازار خارج کردند و در مقابل حدود ۲۲۰ میلیارد تومان سرمایه به پای صندوق های با درآمد ثابت قابل معامله ریختند.


گروه های مواد و محصولات دارویی، محصولات غذایی و مخابرات با بیشترین ورود پول حقیقی همراه شدند. از بین نمادها هم غدشت، همراه، شفا، دفارا، وسبحان، شپدیس، غاذر، درازک، پرداخت و دسبحان صدرنشین ورود پول حقیقی بودند.


بیشترین حمایت حقوقی ها از گروه های فرآورده های نفتی، خودرو و ساخت قطعات و بانک ها وموسسات بود. آن ها تا توانستند از شپنا، وبملت، شبندر، شستا، خودرو، خساپا، خگستر، وغدیر، فملی و فولاد حمایت کردند.


در پایان شاخص کل ۳,۱۴۹ واحد معادل ۰,۲۲ درصد رشد کرد و به ارتفاع یک میلیون و ۴۱۳ هزار واحد رسید، بیشترین تاثیر مثبت را نمادهای پارسان، وغدیر، شستا، فولاد، شتران و فملی و عمده ترین اثر منفی را کگل بر شاخص کل داشتند.


شاخص هموزن با ۰,۴۳ درصد معادل ۱,۷۰۱ واحد رشد به بالای ارتفاع ۴۰۱ هزار واحد رسید. شاخص فرابورس نیز رشد ۴۷ واحدی را ثبت کرد.

انتهای خبر

0
0