کانال عرضه اولیه
1401/02/26
13:38
♦️👈 مشارکت سهامداران ، در دومین عرضه اولیه عمومی قرن 🔴🔵⚫️👈1 میلیون و 661 هزار و 607 نفر، خریدار عرضه اولیه سهم ##ددانا 🔷👈 به گزارش ، در جریان عر...

♦️👈 مشارکت سهامداران ، در دومین عرضه اولیه عمومی قرن



🔴🔵⚫️👈۱ میلیون و ۶۶۱ هزار و ۶۰۷ نفر، خریدار عرضه اولیه سهم ##ددانا



🔷👈 به گزارش ، در جریان عرضه اولیه سهم " #ددانا " به همه کدهایی (نفر) که در سقف قیمتی سفارش گذاشتند تعداد ۲۰۰ سهم کامل رسیده است. اما با توجه به اینکه تعداد سفارش دهندگان در سقف قیمتی به میزان فروش عرضه نرسیده بود سهم با قیمت پایینتر طبق اولویت از سقف به کف تسهیم شده است که در نهایت قیمت میانگین موزون سهم (قیمت پایانی)؛ ۲۷/۸۸۶ ریال بسته شد تا از فردا از این قیمت کشف شده؛ شاهد معاملات آن باشیم. (به زبان ساده تر؛ همه سهام #ددانا در سقف قیمتی معامله نشده چرا که میزان سفارشات در سقف؛ به اندازه میزان عرضه نبوده است.)



🔷👈 دومین عرضه اولیه بازار سرمایه ایران در سال ۱۴۰۱ (که بین عموم سهامداران انجام شد) با عرضه ۵ ٪ از سهام شرکت #داروسازی_دانا در بازار دوم فرابورس انجام گرفت که در این عرضه، یک میلیون و ۷۴۲ هزار و ۳۴۴ نفر مشارکت داشتند که ۱ میلیون و ۶۶۱ هزار و ۶۰۷ کد (نفر)، موفق به خرید این سهم شدند که در مقایسه با آخرین عرضه اولیه سهم #اسیاتک که قریب به ۱ میلیون و ۵۸۰ هزار و ۱۳۲ کد معاملاتی مشارکت داشتند؛ حدود ۷۰ هزار نفر بیشتر مشارکت در خرید داشتند.



🔷👈 آخرین رکورد مشارکت سهامداران در عرضه اولیه، مربوط به سهم #بپیوند می باشد که ۵ میلیون و ۵۷۰ هزار و ۹۸۱ کد (نفر)، خریدار عرضه اولیه این سهم بودند.



👈

انتهای خبر

0
0