اخبار اکس نوین
1400/06/27
11:49
شکایت هولدرهای ریپل از شرکت اپل به دلیل کیف پول Toast Wallet

اکس نوین: هولدرهای خسارت دیده ریپل به نظر می رسد شرکت اپل را مقصر کلاهبرداری بوجود آمده در کیف پول توست ولت (Toast Wallet) می دانند. هادونا دیپ، متخصص فناوری اطلاعات سایبری که خود یکی از قربانیان کلاهبرداری کیف پول توست ولت است به نمایندگی از سایر هولدرهای ریپل در تاریخ ۱۶ سپتامبر از شرکت اپل شکایت کرده است. شکایت هولدرهای ریپل از شرکت اپل در شکایت هولدرهای ریپل علیه غول فناوری اپل آمده است که کاربران، به دلیل استفاده از کیف پول ارز دیجیتالی جعلی که با نام توست ولت در اپ استور ارائه شده، سرمایه های خود را از دست داده اند. این افراد شرکت اپل را مقصر…

اکس نوین : هولدرهای خسارت دیده ریپل به نظر می رسد شرکت اپل را مقصر کلاهبرداری بوجود آمده در کیف پول توست ولت (Toast Wallet) می دانند. هادونا دیپ، متخصص فناوری اطلاعات سایبری که خود یکی از قربانیان کلاهبرداری کیف پول توست ولت است به نمایندگی از سایر هولدرهای ریپل در تاریخ ۱۶ سپتامبر از شرکت اپل شکایت کرده است.


در شکایت هولدرهای ریپل علیه غول فناوری اپل آمده است که کاربران، به دلیل استفاده از کیف پول ارز دیجیتالی جعلی که با نام توست ولت در اپ استور ارائه شده، سرمایه های خود را از دست داده اند.


این افراد شرکت اپل را مقصر می دانند چرا که معتقدند این شرکت نباید این برنامه مخرب را برای دانلود در اپ استور قرار می داد. شرکت اپل مدت هاست که به فرایند بررسی دقیق اپلیکیشن های خود در اپ استور می بالد و معتقد است وجه تمایز آن با اندروید است.


دیپ، این کیف پول جعلی را در ماه مارس و به دلیل اینکه گمان می کرده به دلیل لوگوی مشابه آن به کیف پول معروف توست ولت (Toast Wallet)، نسخه جدیدی از آن است بارگیری کرده و پس از مدتی متوجه شده که تمامی سرمایه وی برای همیشه از بین رفته است و ضرری ۵ هزار دلاری متحمل شد.


اوایل سال اخیر نیز تعدادی از هولدرهای ریپل در شبکه اجتماعی ردیت از کلاهبرداری در کیف پول توست پلاس سخن گفتند و برخی از آنها از خالی شدن حسابشان توسط کلاهبرداران خبر دادند.


هولدرهای ریپل معتقدند شرکت اپل به دلیل این سهل انگاری، باید خسارت وارده به این افراد را جبران کند.


منبع u.today


انتهای خبر

0
0