بورس پرس
1401/12/28
00:00
مجوز افزایش سرمایه تا ۳۰۰ درصدی ۸ شرکت بورسی و فرابورسی صادر شد

۸ شرکت بورسی و فرابورسی، مجوز افزایش سرمایه ۱۷ تا ۳۰۰ درصدی را از سه محل گرفتند و آماده برگزاری مجمع فوق العاده شدند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، ۸ شرکت تامین سرمایه بانک ملت، تراکتور سازی ایران، گل گهر، سرمایه گذاری و توسعه صنایع تکمیلی پتروشیمی خلیج فارس، شیشه دارویی رازی ، نصیر ماشین، پخش البرز و احیاء صنایع خراسان به ترتیب مجوز افزایش سرمایه ۲۵، ۳۰۰، ۱۷، ۴۳، ۳۸، ۲۰، ۵۸ و ۱۰۰ درصدی را از سازمان بورس گرفتند و آماده برگزاری مجمع فوق العاده شدند.


بر اساس این گزارش، "تملت" سرمایه فعلی را از ۲.۱ به ۲.۷ هزار میلیارد تومان می رساند. تامین مالی این شرکت بورسی از محل سود انباشته برای ت قویت ساختار مالی، بهبود کفایت سرمایه و توسعه فعالیت های تامین مالی اعمال می شود.


سرمایه فعلی "تایرا" از ۳۲۰ میلیارد به ۱.۲ هزار میلیارد تومان می رسد. تامین مالی این شرکت بورسی از محل سود انباشته اعمال و صرف ا صلاح ساختار مالی و جلوگیری از خروج نقدینگی، خرید ماشین آلات و مشارکت در افزایش سرمایه شرکتهای سرمایه پذیر می شود.


"کگل" سرمایه فعلی را از ۲۸.۱ به ۳۳ هزار میلیارد تومان می رساند. تامین مالی این شرکت بورسی از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی برای ا صلاح ساختار مالی (جبران مخارج انجام شده در سرمایه‌گذاری صورت گرفته و مشارکت در افزایش سرمایه شرکت‌های سرمایه‌پذیر) اعمال می شود.


سرمایه فعلی "پترول" نیز از ۷ به ۱۰ هزار میلیارد تومان می رسد. تامین مالی این شرکت بورسی از محل سایر اندوخته‌ها اعمال و صرف ا صلاح ساختار مالی و جبران مخارج انجام شده می شود.


همچنین "کرازی" سرمایه فعلی را از ۲.۱ به ۲.۹ هزار میلیارد تومان می رساند. تامین مالی این شرکت بورسی از محل آورده نقدی با سلب حق تقدم از سهامداران فعلی برای ت امین منابع مالی طرح ایجاد کوره ۴۲۰ تنی اعمال می شود.


سرمایه فعلی "خنصیر" از ۱۴۳ به ۱۷۲ میلیارد تومان می رسد. تامین مالی این شرکت بورسی از محل سود انباشته برای ا صلاح ساختار مالی و جلوگیری از خروج نقدینگی صرف می شود.


در این میان، "پخش" سرمایه فعلی را ۲۴۰ به ۳۸۰ میلیارد تومان می رساند. تامین مالی این شرکت فرابورسی از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی برای اصلاح ساختار مالی اعمال می شود.


سرمایه فعلی "واحصا" نیز از ۲۱.۱ به ۴۲.۲ میلیارد تومان می رسد. تامین مالی این شرکت حاضر در تابلو زرد بازار پایه از محل سود انباشته برای اجرای طرح توسعه صرف می شود.


تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir


انتهای پیام



انتهای خبر

0
0