سینا سلیمانی
1400/03/17
11:46
اقای همتی که در مناظر از حمایت از تولید و ثروت آفرینی و ارز آوری صحبت میکنند ، طی مدتی که در بانک مرکزی بودند چه کار کردند جز مانع تراشی و بگیر و ب...

اقای همتی که در مناظر از حمایت از تولید و ثروت آفرینی و ارز آوری صحبت میکنند ، طی مدتی که در بانک مرکزی بودند چه کار کردند جز مانع تراشی و بگیر و ببند صادرکنندگان؟ از صادرکنندگان بپرسید چه وضعیتی داشتند.



اقای همتی شما نبودید که به پتروشیمی ها دستور دادید حواله را ۲۲ تومان بفروشند وقتی نرخ آزاد بالای ۲۵ تومان بود؟ اقای همتی که ادعا میکنند من تنها رییس بانک مرکزی ای بودم که منابع بانک مرکزی رو حراج نکردم ، بیان پاسخ بدن رانتی که از مابه التفاوت نرخ دستوری ۲۰ تومانی دلار پتروشیمی و دلار آزاد به برخی دادند کجا رفته؟ جمع این مابه التفاوت هارو حساب کنیم طی این دو سال و خورده ای که ایشون رییس بانک مرکزی بودند به عددی حدود ۳ الی ۳.۵ میلیارد دلار میرسیم ! اقای همتی شما رانت توزیع کردی ولی انقدر ملایم و بی سر و صدا که مردم با ریتمش صفا کردند!انقدر با اعتماد به نفس دروغ میگند که ما شک میکنیم به خودمون !



روزهای آینده با عدد و رقم و نمودار انشالله بررسی میکنیم که اقای همتی علاوه بر نوسان گیری در بازار سهام ، در حوزه ارز و سیستم پولی چه هنرنمایی هایی کردند.



@Maketerchnl

انتهای خبر

0
0