همفکران
1400/04/23
09:06
تغییر سهام سهامداران عمده/ حقوقی که بیش از ۳۵۴ میلیون سهام خود را فروخت

در تصویر زیر تحرکات حقوقی‌ها و بازار گردان ها را طی دادوستدهای روز معاملاتی گذشته مشاهده می‌کنید...

در گروه بانکی ها همان‌طور که در جدول زیر می‌بینید، صندوق بازار گردانی ملت بیش از ۴۵ میلیون سهام بانک ملت را خریداری کرد، اما صندوق بازار گردانی امید لوتوس پارسیان که روز دوشنبه ۴۰ میلیون از سهام بانک پارسیان را بفروش رساند بود در اقدامی دیگر ۱۰ میلیون از سهام این بانک را بفروش رساند، شرکت بینش پژوه ایرانیان ۲۸ میلیون از سهام بانک پاسارگاد را خریداری کرد. در ادامه روند خریدوفروش‌های بانکی‌ها شرکت بیمه کارآفرین ۵۳ میلیون از سهام بانک کارآفرین را خریداری کرد اما شرکت کار و اندیشه جنوب که در این هفته ۹ میلیون از سهام این بانک را بفروش رسانده بود در اقدامی بیش از ۴ میلیون دیگر از سهام بانک کارآفرین را بفروش رساند.


گویا حقوقی‌ها بازهم به حمایت از گروه دارویی برکت و دیگر شرکت‌های دارویی روی آوردند، در روز سه‌شنبه شاهد خرید سهام گروه دارویی برکت توسط حقوقی‌ها بودیم، در کنار برکت کارخانجات دارو پخش و سبحان دارو، داروسازی سینا، کوثر و البرز دارو نیز خریدار داشتند.


بازار گردان شرک که در این هفته ۴ میلیون از سهام اعتباری ملل را بفروش رسانده بود در روز سه‌شنبه بیش از ۲ میلیون از سهام این شرکت را خریداری کرد.


در روز سه‌شنبه شرکت سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات فروشنده بود، این شرکت ۶۶ میلیون از سهام چادرملو، ۱۸۰ میلیون از سهام گل گهر، ۲۶ میلیون از سهام توسعه و معدنی صبانور، ۳۸ میلیون از سهام شرکت آهن و فولاد ارفع و ۴۴ میلیون از سهام سنگ‌آهن گهر زمین را بفروش رساند.




انتهای خبر

0
0