آکادمی هلاکوئی
1401/02/27
09:20
بزرگترین بانک سرمایه گذاری ژاپن، نامورا، شرکتی را برای رمزارزها و NFTها تاسیس می کند

نامورا هولدینگز (Nomura Holdings) ، شرکت هلدینگ خدمات…

نامورا هولدینگز (Nomura Holdings) ، شرکت هلدینگ خدمات مالی و بانکداری در ژاپن ، به دنبال ایجاد جایگاهی برای عرصه روبه رشد دارایی‌های دیجیتال است. در این راستا ، این غول بانکی، شرکتی را برای توسعه و ارائه خدمات رمزارزها و توکن های غیر مثلی(NFT) تاسیس خواهد کرد.


این شرکت جدید که قرار است در سال جاری شروع به کار کند ، در خارج از ژاپن مستقر خواهد شد و به دنبال جذب استعدادها در زمینه فناوری های پیشرفته است. هیئت مدیره آن شامل چندین عضو اعزامی از شرکت نامورا خواهد بود.


این اقدام در حالی صورت می‌گیرد که بازار رمزارزها در میان کاهش اعتماد سرمایه‌گذاران با نوسانات مواجه است.


برای نمونه، شرکت نامورا با ارائه محصولات سرمایه گذاری که فناوری بلاک چین را بکارمیگیرد، به دنبال ارائه فرصت هایی برای سرمایه گذاران حقوقی است که از این طریق معاملات دارایی های دیجیتال را فراهم کند.


در سال ۲۰۱۹، نامورا ، شرکت Future Innovation را در راستای برنامه ریزی و توسعه خدمات دیجیتال و جدید راه اندازی کرد. این شرکت در آوریل امسال به یک شرکت دیجیتالی تغییر پیدا کرد. جدیدترین اقدام نامورا با افزودن کارکنان و نهادها از این شرکت دیجیتال همراه خواهد بود.


بر اساس اعلام شرکت خدمات مالی جفریز (Jefferies) ،ارزش بازاری NFTها در سال ۲۰۲۵ به بیش از ۸۰ میلیارد دلار خواهد رسید که نسبت به سال ۲۰۲۲ ، دوبرابر می شود.




این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.


منبع: asia.nikkei


انتهای خبر

0
0