آکادمی هلاکوئی
1400/07/24
18:00
انتقال ۲۶۰ میلیارد SHIB توسط نهنگ های ناشناس

بنا به داده های ارائه شده از EtherScan…

بنا به داده های ارائه شده از EtherScan ، نهنگ های ناشناس ، اخیرا طی چندین انتقال بزرگ که هر کدام بیش از ۸۰ میلیارد توکن ارزش داشت، SHIB ، منتقل کردند.


screenshot u.today 2021.10.16 17 43 40 300x49 - انتقال 260 میلیارد SHIB توسط نهنگ های ناشناس

توجه نهنگ های ارز دیجیتال در سال جاری میلادی ، به طور فزاینده ای به شیبا اینو که توکنی بر پایه اتریوم ، است ، جلب شده است. شیبا اینو(SHIB) بیشتر به عنوان قاتل دوج کوین در بین اعضای جامعه خود ، شناخته می شود.


کارشناسان معتقدند که روند صعودی اخیر SHIB که منجر به رشد بالغ بر ۳۰۰ درصدی این میم کوین طی یک هفته شد ، توسط یک نهنگ به راه افتاد. در ابتدا این نهنگ ، ۶ تریلیون کوین خریداری کرد و سپس ۲۷۶ میلیارد SHIB را به آن اضافه کرد.


این هفته ، رمزارز SHIB در قدیمی ترین صرافی ارز دیجیتال هند ، ZebPay لیست شد و علاوه بر آن ، بزرگترین پلتفرم ارز دیجیتال ترکیه به نام BtcTurk نیز ، پشتیبانی از شیبا اینو را آغاز کرد.


درحال حاضر ، این جامعه انتظار دارد که اپلیکیشن معاملاتی رابین هود نیز SHIB را لیست کند و برخی معتقدند که خریدهای بزرگ صورت گرفته از سوی کیف های پول ناشناس تا حدودی ، با لیست شدن احتمالی SHIB در آینده در این پلتفرم معاملاتی مرتبط است.


بر اساس وب سایت کوین مارکت کپ ،قیمت SHIB در لحظه نوشتن این مطلب ، در حدود ۰.۰۰۰۰۲۶ دلار متغیر است. بدین ترتیب ، شیبا اینو از سقف اخیر ۰.۰۰۰۰۳۴۸۳ دلاری خود ، ۲۵.۱۳ درصد پایین تر است.




این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: u.today


انتهای خبر

0
0