آکادمی هلاکوئی
1400/01/30
21:50
مجله TIME، رمزارزها را برای پرداخت اشتراک دیجیتال می پذیرد!

مزیت رمزارزها در این است که بیش از…

مزیت رمزارزها در این است که بیش از هر زمان دیگری ، محبوب و مشهود میباشند و این باعث شده که شرکت های بیشتری ارز های رمزپایه را پذیرفته اند. یکی از این شرکت ها، تسلا است که اکنون بیت کوین را به عنوان نوعی پرداخت قبول می کند. همچنین شرکت های مختلف سرمایه گذاری، ارزهای رمزنگاری شده را به اوراق بهادار خود اضافه می کنند.


آخرین این موارد مربوط به مجله Iconic TIME است و در ۱۹ آوریل ۲۰۲۱ (۳۰فروردین) اعلام کرد که اکنون ارز رمزپایه را به عنوان نوعی پرداخت می پذیرد. این خبر از طریق یک بیانیه رسمی در وب سایت آن‌ها اعلام شد.


مجله تایم و رمزارز


به عنوان بخشی از این توسعه جدید ، مشترکین مجله TIME می توانند هزینه اشتراک دیجیتال خود را با استفاده از ارز رمزپایه پرداخت کنند. این به لطف همکاری جدیدی بین مجله TIME و Crypto.com است. در صورتی که مشتریان خرید یکباره را انتخاب کنند ، دسترسی نامحدود به بایگانی TIME خواهند داشت و همچنین می توانند از رویدادهای مربوط به مشترکان لذت ببرند.


در حال حاضر ، این گزینه فقط در ایالات متحده و کانادا برای مشتریان در دسترس است. اما برنامه‌هایی برای گسترش آن، در ماه‌های آینده وجود دارد. همچنین یک مزیت مالی برای مشتریانی که تصمیم می‌گیرند با استفاده از Crypto.com هزینه را پرداخت کنند، وجود دارد. زیرا سایت برای کسانی که از CRO (ارز رمزپایه رسمی Crypto.com) استفاده می کنند، تا ۱۰٪ پول نقد، بازپرداخت می کند.


اقدام هایی از این دست،تا حد زیادی در عادی سازی استفاده از ارزهای رمزپایه، در میان توده های مردم، کمک میکند. طبق گفته رئیس TIME ، کیت گروسمن ، این تلاش در جهت حفظ تعهد مجله TIME، به نوآوری میباشد.


وی گفت:” با ادامه نوآوری و یافتن راه‌های جدید برای ایجاد ۲.۳ میلیون مشترک موجود، ما افتخار می‌کنیم که این گزینه پرداخت جدید را از طریق هم‌کاری با Crypto.com ارائه کنیم.”


همچنین بهارات کریش ، مدیر ارشد فناوری TIME گفت: “این شرکت همواره به دنبال پذیرش فناوری جدید و همکاری با شرکت های نوآور است و از اینکه میتواند رمزارزها را به عنوان یک گزینه پرداخت ارائه دهند، بسیار خوشنود است .”


این احساسی بود که توسط کریس مارسالک ، بنیانگذار ، و مدیر عامل Crypto.com ، نیز بیان شد. وی گفت که این شرکت خوشبخت است که می تواند با TIME شریک شود و هدف جهانی شدن رمزارزها را تسریع کند.


این اولین باری نیست که این مجله کار مربوط به دارایی‌های دیجیتال را انجام داده ‌است. در مارس ۲۰۲۱(اسفند ۱۳۹۹) ، ۳ جلد TIME، به عنوان توکن های non-fungible در حراج در دسترس بود ، و یکی از آنها به طور انحصاری به عنوان NFT طراحی شد.


این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.


منبع: zycrypto


انتهای خبر

0
0