بورس۲۴
1400/07/07
13:09
رشد قابل توجه ارزش معاملات خرد

امروز ارزش معاملات خرد به بیش از ۶،۳۰۰ میلیارد تومان رسید که نسبت به دیروز رشد قابل توجهی داشت. این رقم با احتساب معاملات صندوق های سرمایه گذاری قابل معامله در بازار به حدود ۶،۸۰۰ میلیارد تومان رسید.

رشد قابل توجه ارزش معاملات خرد

بورس۲۴ : امروز ارزش معاملات خرد به بیش از ۶،۳۰۰ میلیارد تومان رسید که نسبت به دیروز رشد قابل توجهی داشت. این رقم با احتساب معاملات صندوق های سرمایه گذاری قابل معامله در بازار به حدود ۶،۸۰۰ میلیارد تومان رسید.


گروه های شیمیایی، فلزی، استخراج کانه های فلزی، خودرو و قطعه ساز و همچنین فرآورده های نفتی به ترتیب صدرنشین ارزش معاملات شدند.


تراز نقدینگی حقیقی در بازار سهام منفی یک بود. در صندوق های با درآمد ثابت بازار اما شاهد خروج حدود ۱۱۱ میلیارد تومان نقدینگی حقیقی بودیم.


گروه محصولات شیمیایی شاهد بیشترین جذب نقدینگی حقیقی بود. حقیقی ها حدود ۲۷۰ میلیارد تومان پول جدید به این گروه تزریق کردند. در مقابل گروه فلزات اساسی، بانکی و بیمه متحمل بیشترین خروج نقدینگی پول حقیقی شدند.


صدرنشین خریدهای حقیقی از حقوقی شپدیس، شیراز، تاپکیش، پارسان، کرماشا، شپنا و شغدیر و عمده ترین فروش های حقیقی به حقوقی فجهان، فسبزوا، وبملت، وپاسار، اتکای، پخش، ذوب و شستا بودند.


در پایان شاخص کل به مدد برخی نمادها که در راس آن ها پارسان، وغدیر، شپدیس، تاپیکو، جم، نوری و پارس حضور داشتند ۰،۸۱ درصد معادل بیش از ۱۱ هزار واحد رشد داشت و به ۱ میلیون و ۴۳۷ هزار واحد رسید.



"بورس ۲۴" دارنده مجوز مشاوره رسمی سرمایه گذاری از "بورس" روزانه ده ها محتوای خبری-تحلیلی را در اختیار شما مخاطب گرامی قرار می دهد ، بخشی از محتوای تولید شده به دلیل اثر گذاری مستقیم بر معاملات شما در بورس شامل پیش بینی جامع بازار ، تحلیل سهم ها ، سیگنال خرید و فروش ، معرفی هفتگی سبد سهام ، اخبار ویژه از شرکت ها ، مشاوره آنلاین و... به صورت ویژه ارائه می شود ، لذا پیشنهاد می گردد برای استفاده کامل از خدمات تحلیلی ، خبری و مشاوره ای این رسانه به خانواده بزرگ مشترکین ویژه بپیوندید.

انتهای خبر

0
0