ارز دیجیتال
1400/06/02
13:10
داده‌های تازه: سرمایه‌گذاران نهادی روی سولانا و کاردانو سرمایه‌گذاری می‌کنند

داده‌های تازه نشان می‌دهد که با رشد قیمت و افزایش اخبار مثبت درمورد سولانا و کاردانو، سرمایه‌گذاران نهادی هم به خرید این ارزهای دیجیتال روی آورده‌اند. به گزارش دیلی هودل، شرکت مدیریت سرمایه کوین شیرز...

داده‌های تازه نشان می‌دهد که با رشد قیمت و افزایش اخبار مثبت درمورد سولانا و کاردانو ، سرمایه‌گذاران نهادی هم به خرید این ارزهای دیجیتال روی آورده‌اند.


به گزارش دیلی هودل، شرکت مدیریت سرمایه کوین شیرز (CoinShares) که در زمینه ارزهای دیجیتال فعالیت می‌کند، گفته است که سولانا، رقیب اتریوم ، در طول هفته گذشته میان تمام ارزهای بازار بیشترین جریان ورود سرمایه را از سوی سرمایه‌گذاران نهادی داشته است.


همان طور که در گزارش هفتگی کوین شیرز آمده است، ارزش سرمایه اختصاص‌یافته به سولانا از سوی سرمایه‌گذاران نهادی، از دو برابر اتریوم هم بیشتر بوده است.


کوین شیرز گفته است:


سولانا، رقیب اتریوم که از نظر زیرساختی انعطاف‌پذیر است و تراکنش‌ها در شبکه آن سریع‌تر انجام می‌شود، هفته گذشته بالاتر از تمام ارزهای دیجیتال، جریان ورود سرمایه ۷.۱ میلیون دلاری را تجربه کرد. جریان ورود سرمایه اتریوم در هفته گذشته ۳.۲ میلیون دلار بوده و دیگر آلت کوین‌های بازار نظیر کاردانو، لایت کوین و پولکادات هم به ترتیب ۶.۴، ۱.۸ و ۱.۱ میلیون دلار ورود سرمایه داشتند.


ارز دیجیتال سولانا که سم بنکمن فرید (Sam Bankman Fried)، مدیرعامل صرافی اف‌تی‌ایکس (FTX) از آن پشتیبانی می‌کند، در ۲ هفته گذشته رشدی ۹۲.۹ درصدی داشته و این در حالی است که قیمت اتریوم در بازه زمانی مشابه تنها ۱۱ درصد رشد داشته است.


کاردانو هم که این روزها بازارش به‌شدت داغ شده است، در ۷ روز گذشته رشدی ۳۵ درصدی داشته با این حال در مقایسه با سولانا کمتر مورد توجه سرمایه‌گذاران نهادی قرار گرفته است.


بیت کوین هم برای هفتمین هفته متوالی با خروج سرمایه مواجه شده و جریان خروجی ۲.۸ میلیون دلاری را تجربه کرده است. کوین شیرز می‌گوید با اینکه ممکن است کسری ورود سرمایه به بازار بیت کوین نشان‌دهنده احساسات منفی سرمایه‌گذاران باشد، این ارز دیجیتال «جریان‌های بسیار متفاوتی را در پلتفرم‌های معاملاتی پوشش می‌دهد».


بر اساس گزارش کوین شیرز ارزهای دیجیتال لایت کوین، پولکادات و ریپل هم در طول هفته گذشته به‌ترتیب ۱.۸، ۱.۱ و ۱ میلیون دلار ورود سرمایه داشته‌اند.


انتهای خبر

0
0