آکادمی هلاکوئی
1400/09/06
18:40
این نهنگ در حین ریزش بازار، ۳۵ میلیارد شیبا خرید

در جریان ریزش بازار، معامله گران کوتاه مدت…

در جریان ریزش بازار، معامله گران کوتاه مدت پوزیشن های خود را کاهش داده و از اکثر بازارها خارج شده اند. آلت کوین های کوچکتر از جمله شیبا اینو و دوج ضرر بیشتری را در مقایسه با بیت کوین تجربه کرده اند.


عملکرد بازار شیبا اینو


در طی اصلاحات بازار جهانی، شیبا اینو ۱۶ درصد از ارزش خود را در اوج از دست داد، اما پس از مدت کوتاهی، توانست به افت روزانه ۱۰ درصدی برسد که با عملکرد بازار بیت کوین مرتبط بود.


پس از ریزش دیروز، شیبا اینو تقریبا ۳۰ درصد در یک روز رشد کرد اما سپس به ۱۵ درصد سود روزانه کاهش یافت. این توکن از ۲۶ نوامبر (۵ آذر) در یک محدوده کوچک حرکت کرده و هنوز از هیچ یک از مرزهای آن عبور نکرده است.


در حالی که برخی نهنگ ها مقدار قابل توجهی شیبا می خرند، به نظر نمی رسد بازار هیچ واکنشی به آن نشان دهد. نوسانات توکن SHIB کم است زیرا فشار خرید و فروش بر اساس شاخص حجم کاهش می یابد.


نهنگ ها SHIB بیشتری می خرند


قبل از سقوط بیش از ۱۰ درصدی بازار ارزهای دیجیتال در یک روز، ۱۰۰۰ کیف پول بزرگ اتریوم با ورود به USDT و سایر استیبل کوین های زنجیره اتریوم، بیش از ۸ درصد از دارایی های Shib خود را کاهش دادند.


90C11D8C 950F 43CE AE4A D9F60C5D4E54 - این نهنگ در حین ریزش بازار، 35 میلیارد شیبا خرید

در حال حاضر، SHIB هولد شده توسط نهنگ‌ها دوباره به سطوح قبل از اصلاح رسیده است و حدود ۱ میلیارد دلار از دارایی های در کیف پول نهنگ ها را در تشکیل می دهد. به نظر نمی رسد قیمت شیبا اینو واکنش مثبتی به آن نشان دهد، در حالی که این توکن با قیمت ۰/۰۰۰۰۳۸ دلار و رشد ۰/۷۲ درصدی در یک روز معامله می شود.


این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد .


منبع: u.today


انتهای خبر

0
0