بورس پرس
1401/10/26
14:28
معاملات مشکوک اولین رکورد دار افزایش سرمایه، سهم SME و کاشی ساز + ۷ نماد

در روز جهش ۳۶.۹ هزار واحدی شاخص، رکورددار افزایش سرمایه، سهم حاضر در بازار SME، یک کاشی ساز، دو شرکت نیروگاهی و سیمانی به همراه ۵ نماد دیگر ، مشمول معاملات مشکوک شدند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، معاملات دومین روز کاری این هفته بازار سهام با گرایش مثبت آغاز به کار کرد و در نهایت، شاخص بورس با جهش ۳۶ هزار و ۹۶۰ واحدی و ورود در کانال یک میلیون و ۶۸۰ هزار تایی به معاملات روزانه پایان داد .


به این ترتیب، بیش از ۹.۲ و ۲۲۳.۵ هزار میلیارد تومان در بورس و فرابورس دست به دست شد و بیشترین حجم معاملات هم به شستا با داد و ستد ۱.۴ میلیارد سهم و بانک صادرات، بانک ملت، گروه بهمن به همراه بانک تجارت با تقاضای ۸۷۳، ۸۲۳، ۵۹۷ و ۵۲۰ میلیون سهمی تعلق گرفت.


در این میان، بررسی اطلاعات پردازش اطلاعات مالی مبنا نشان داد ۱۰ شرکت با داد و ستد ۱۲ تا پنج برابری نسبت به میانگین یک ماهه در زمره معاملات مشکوک قرار گرفته اند.


در صدر این فهرست، توسعه سامانه نرم افزاری نگین شرکت حاضر در بازار اول فرابورس با رشد ۵.۸ درصدی قیمت سهام و صف خرید، شاهد داد و ستد ۳۸.۱ میلیون سهمی شد.


در ادامه هم شرکت های نیلی صنعت کرمان ، ساروج بوشهر ، پاکشو ، افست ، توسعه مولد نیروگاهی جهرم ، قاسم ایران، کارخانجات مخابراتی ایران (اولین رکورد دار افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی) ، کاشی صدف سرام استقلال آباده ، سرمایه گذاری اقتصاد شهر طوبی و کارتن ایران، معاملات مشکوک امروز شدند.


حضور اولین رکورد دار افزایش سرمایه، سهم حاضر در بازار SME، یک کاشی ساز، دو شرکت نیروگاهی و سیمانی به همراه ۵ شرکت بورسی و فرابورسی از جمله نکات جالب این فهرست بود.


برای مشاهده اطلاعات دیگر مانند گزارش وقایع بازار ، بازدهی ماهانه سهام و صنایع و... می توان به rahavard۳۶۵.com مراجعه کرد.



تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir


انتهای پیام



انتهای خبر

0
0