بورس پرس
1400/12/17
14:23
معاملات مشکوک دو سهم قطعه ساز، ۴ شرکت از گروه فلزات اساسی + ۱۱ نماد

در روز افت ۶۲۶۴ واحدی شاخص، دو سهم قطعه ساز، چهار شرکت از گروه فلزات اساسی به همراه ۱۱ نماد دیگر، مشمول معاملات مشکوک شدند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، در جریان معاملات چهارمین روز کاری این هفته، بازار سهام با گرایش منفی آغاز به کار کرد و در نهایت، شاخص بورس با افت ۶۲۶۴ واحدی و عقب نشینی در کانال یک میلیون و ۳۳۶ هزار تایی به معاملات روزانه پایان داد .


به این ترتیب، بیش از ۴.۸ و ۳.۸ هزار میلیارد تومان در بورس و فرابورس دست به دست شد و بیشترین حجم معاملات هم به شستا با داد و ستد ۱.۲ میلیارد سهم و تجلی توسعه معادن و فلزات، پالایشگاه تهران، ایران خودرو به همراه سرمایه گذاری توسعه و عمران کرمان با تقاضای ۵۳۳، ۳۶۲، ۳۴۹ و ۱۹۰ میلیون سهمی تعلق گرفت.


در این میان، بررسی اطلاعات پردازش اطلاعات مالی مبنا نشان داد ۱۵ شرکت با داد و ستد ۲۳ تا چهار برابری نسبت به میانگین یک ماهه در زمره معاملات مشکوک قرار گرفته اند.


در صدر این فهرست، بهمن دیزل شرکت حاضر در بازار دوم فرابورس با رشد ۳.۲ درصدی قیمت سهام، شاهد داد و ستد ۳۲.۱ میلیون سهمی شد.


در ادامه هم شرکت های داروسازی تهران شیمی، عمران و سازندگی استان قزوین ، روان فن آور ، آلومینیوم ایران ، قند قزوین ، سیمان کرمان، لیزینگ صنعت و معدن ، نورد و لوله اهواز، فولاد کاوه جنوب کیش ، معادن روی ایران ، کالسیمین، معادن بافق، پگاه آذربایجان شرقی و زرین معدن آسیا معاملات مشکوک امروز شدند.


حضور دو سهم قطعه ساز ، چهار شرکت از گروه فلزات اساسی به همراه ۱۱ شرکت بورسی و فرابورسی از جمله نکات جالب این فهرست بود.


برای مشاهده اطلاعات دیگر مانند گزارش وقایع بازار ، بازدهی ماهانه سهام و صنایع و... می توان به rahavard۳۶۵.com مراجعه کرد.



تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir


انتهای پیام


انتهای خبر

0
0