آکادمی هلاکوئی
1400/06/27
15:00
اتفاقات پیش رو برای بیت کوین،اتریوم و کاردانو از نگاه Michaël van de Poppe

مایکل ون دی پوپ (Michaël van de Poppe)…

مایکل ون دی پوپ (Michaël van de Poppe) ، معامله گر و تحلیلگر رمزارز ، سطوح قیمتی که باید در بیت کوین (BTC) ، اتریوم (ETH) و Cardano (ADA) تحت نظر گرفته شوند را ترسیم می کند.


در یک به روزرسانی جدید در بازار ، ون دی پوپ به ۱۲۷,۰۰۰ مشترک خود در یوتیوب می گوید که بیت کوین اخیرا یک منطقه قیمتی کلیدی را پس گرفته است ، این نشان می دهد که بیت کوین در حال آماده شدن برای یک رالی جدید است.


“دیروز ، ما یک بازآزمایی زیبا داشتیم ، بنابراین قیمت به محدوده (۴۷,۰۰۰-۵۰,۰۰۰ دلار) رسید و ما در واقع سطوح موردنظر (۴۷۰۰۰ دلار) را دوباره آزمایش کردیم ، و این در این مرحله بسیار طبیعی است که ما در بازارهای بیت کوین تثبیت داشته باشیم…


بنابراین برای من ، زیر نظر گرفتن کل این منطقه بین ۴۶،۰۰۰ تا ۴۷،۰۰۰ دلار بسیار مهم است ، تا زمانی که ما بالای آن بمانیم ، می توانیم شاهد ادامه حرکت به محدوده های بالایی باشیم ، که ۵۰،۰۰۰ دلار است ، و سپس من احتمال می دهم که قرار است شاهد رنج زدن بیتکوین باشیم ، که به خاطر آن آلتکوین ها بسیار عالی عمل خواهند کرد. و هنگامی که از مرز ۵۰ هزار دلار عبور کردیم ، فکر می کنم بیت کوین به سمت یک سقف تاریخی جدید برود.


با نگاهی به اتریوم (ETH) ، ون دی پوپ می گوید که می خواهد سطح ۳۴۰۰ دلار را به عنوان حمایت قبل از حرکت به سمت قله های جدید حفظ شود.


“این سطحی است که من به دنبال آن هستم ، که بسیار شبیه به سطح بین ۴۶۰۰۰-۴۷۰۰۰ دلار بیت کوین است. اگر اینطور باشد و ما شاهد باشیم که در حال حاضر با Ethereum روند معکوس داریم ، من فکر می کنم که به دنبال قسمت بالای این محدوده خواهیم بود که حدود ۳،۸۴۰ دلار تا ۴۰۰۰ است. “


معامله گر خاطرنشان می کند در برابر بیت کوین، ETH زیر سطح ۰.۰۷۷ BTC (۳۶۳۰ دلار) تثبیت شده است. معامله گر کریپتو می گوید که انتظار دارد که ETH/BTC در ۰.۰۷۲ BTC (۳،۳۹۴ دلار) به حمایت برسد.


“بنابراین سطح حیاتی که برای اتریوم تحت نظر می گیریم کل این منطقه است که ما در حدود ۰.۰۷۲ بیت کوین (۳.۳۹۴ دلار) داریم ، و اگر چنین باشد من فکر می کنم به زودی اوج های جدیدی خواهیم داشت.”


سرانجام ، Van de Poppe کاردانو (ADA) را مورد تاکید قرار می دهد. این استراتژیست رمزارز می گوید با وجود عملکرد ملال آور کاردانو در هفته گذشته ، او انتظار دارد پس از ایجاد سطح حمایتی جدید به دنبال راه اندازی قراردادهای هوشمند در این بلاک چین ، صعود بیشتری در راه باشد.


تا زمانی که کاردانو بالای این سطح ۱.۹۰ دلار بماند ، من فکر می کنم که به حرکت خود ادامه می دهد. در حال حاضر ، پس از این که قرارداد های هوشمند راه اندازی شده اند ، تازه در حال پیدا کردن تعادلی جدید است و این معمولا قبل از ادامه کار ، با یک حرکت اصلاحی جزئی اتفاق می افتد. “





این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.


منبع: dailyhodl


انتهای خبر

0
0