تحلیل کاربردی هلالات
1399/11/29
08:50
#خوب_است_بدانیم_که 29 بهمن / بخش دوم 23) بولارد از فدارل رزرو می گوید "فدرال رزرو تورم را در نظر خواهد گرفت. فکر می‌کنم که امسال تورم افزایش یابد...

#خوب_است_بدانیم_که ۲۹ بهمن / بخش دوم



۲۳) بولارد از فدارل رزرو می گوید "فدرال رزرو تورم را در نظر خواهد گرفت. فکر می‌کنم که امسال تورم افزایش یابد. در حال حاضر از نظر تورم وضعیت خوبی داریم.ما در حباب نیستیم، این تنها یک سرمایه‌گذاری عادی است.ما می‌خواهیم حداقل دستمزد برای مناطق مختلف کشور تنظیم شود. (در مورد بیت کوین) هیچکس نمی‌خواهد با یک ارز غیر یکنواخت معامله کند.بیت کوین می‌تواند به عنوان یک رقیب برای طلا مطرح شود."



۲۴) مهرداد کریمخانی می گوید "موج هوای سرد در تگزاس تولیدکنندگان نفت این منطقه را با قطعی اجتناب ناپذیر برق مواجه کرده تا کل سیستم دچار قطعی نشود. این اتفاق بر روی تولیدات نفت خام این منطقه و همچنین فعالیت پالایشگاه‌ها اثر منفی گذاشته است. "



۲۵) مازاد تراز تجاری حوزه یورو در دسامبر ۲۰۲۰ به ۲۹.۲ میلیارد یورو رشد کرده در حالی که در دسامبر ۲۰۱۹ رقم ۲۲.۶ میلیارد یورو را ثبت کرده بود. رقم دسامبر از انتظار ۲۵.۳ میلیارد یورویی بازار هم بهتر است.



۲۶) طلا همانند دیروز برخلاف دارایی‌های ریسکی با افت قیمت مواجه شد که دلیل آن تمایل سرمایه‌گذاران به پذیرش ریسک بیشتر بود.



۲۷) با تحریک سرعت بخشیدن به انتقال انرژی جهانی ، عربستان سعودی ممکن است به زودی سهام بیشتری از شرکت برجسته نفتی خود را برای تامین مالی پروژه های با هدف متنوع سازی اقتصاد متکی به هیدروکربن خود بفروشد.



۲۸) اوره فله ایران در هفته جاری حدود ۲۶۵ دلار در هر تن فوب ایران معامله شده است.



۲۹) بنا به شنیده‌ها قرار است از این به بعد، قیمت پایه ورق سرد را تولیدکننده تعیین کند.



۳۰) طرح کنسانتره سنگ آهن فولاد خراسان سال ۱۴۰۰ در سنگان به بهره برداری می رسد.



۳۱) فاز اول گندله سازی مادکوش آماده بهره برداری رسمی شد.



۳۲) مدیر کل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی اعضای این نهاد بین‌المللی را در جریان تصمیم ایران در خصوص پروتکل الحاقی قرار داده است.



۳۳) آژانس انرژی اتمی پیشنهاد سفر گروسی به ایران را مطرح کرده است.



۳۴) وزیر امور‌خارجه آمریکا می گوید " توافق هسته‌ای در مسدود کردن راه‌های ایران در آن زمان برای تولید مواد قابل شکافت بسیار موثر بود. ما انگیزه‌ای داریم که سعی می‌کنیم ایران را به توافق برگردانیم و همچنین قرار است تهران انگیزه‌هایی برای کاهش تحریم‌های آن داشته باشد.



۳۵) نماینده دائم ایران در سازمان ملل متحد می گوید " ایران از برجام خارج نشده که بخواهد به آن بازگردد"



۳۶) هشدار ظریف به بایدن ... "پنجره حل بن بست بزودی بسته می‌شود، چراکه سوم اسفند اجرای پروتکل الحاقی متوقف خواهد شد."



۳۷) بلینکن، وزیر امور خارجه امریکا می گوید " از حمله موشکی به اربیل عراق عصبانی هستیم . از هر تحقیقی برای پاسخگو کردن عاملان آن حمایت می‌کنیم."



۳۸) آمریکا و چهار کشور اروپایی فرانسه، انگلیس، ایتالیا و آلمان در بیانیه‌ای مشترک حمله راکتی دوشنبه شب به فرودگاه بین المللی اربیل و حومه آن را با «شدیدترین لحن» محکوم کردند.



۳۹) اسرائیل می‌گوید اگر دولت جو بایدن بخواهد به توافق هسته‌ای با تهران برگردد تل‌آویو در این زمینه با سیاست واشنگتن همراه نخواهد شد.



موفق باشید. ۲۹ بهمن ۱۳۹۹

انتهای خبر

0
0