بورس۲۴
1401/04/01
13:07
خروج پول از بورس و ورود به صندوق های درآمد ثابت

ارزش معاملات خرد با رشد بیش از ۷ درصد نسبت به دیروز به بیش از ۳ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان رسید. بیشترین معاملات از لحاظ ریالی در گروه های خودرو و ساخت قطعات، محصولات شیمیایی، فلزات اساسی، سرمایه گذاری ها و فرآورده های نفتی انجام شد.

خروج پول از بورس و ورود به صندوق های درآمد ثابت

بورس۲۴ : ارزش معاملات خرد با رشد بیش از ۷ درصد نسبت به دیروز به بیش از ۳ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان رسید. بیشترین معاملات از لحاظ ریالی در گروه های خودرو و ساخت قطعات، محصولات شیمیایی، فلزات اساسی، سرمایه گذاری ها و فرآورده های نفتی انجام شد.


گروه های خودرو و ساخت قطعات، فعالیت های مهندسی، حمل و نقل و ماشین آلات و دستگاه های برقی با بیشترین ورود پول از سوی حقیقی ها همراه شدند. حقوقی ها بیشترین تزریق نقدینگی را به گروه های فلزات اساسی، محصولات شیمیایی، بیمه ای، فعالیت های کمکی مالی و بانکی داشتند.


تراز پول حقیقی بازار به حدود منفی ۳۶۰ میلیارد تومان رسید. این رقم در صندوق های با درآمد ثابت بازار به مثبت ۲۱۳ میلیارد تومان رسید.


بیشترین خریدهای حقیقی از حقوقی در نمادهای خلیبل، ورنا، حکشتی، خبازرس، غزر، شاوان، فملی، شرنگی، ثفارس و خوساز بود. حقوقی ها تا توانستند از حقیقی ها بپاس، تفارس، فولاد، شپنا، شستا، واحیا، غگل، دی، اسیاتک و پارسان خریدند.


در پایان معاملات روز جاری شاخص کل با ۶ هزار و ۲۳۳ واحد افت به محدوده ۱ میلیون و ۵۳۳ هزار واحد رسید. میدکو، فملی، فولاد، فارس، شستا و بفجر بیشترین نقش منفی و حکشتی بیشترین اثر مثبت را بر آن داشتند.


شاخص هموزن نیز با کاهش یک هزار و ۱۶۱ واحدی در ارتفاع ۴۲۲ هزار واحد قرار گرفت. شاخص فرابورس هم ۱۶۲ واحد کاهش داشت.

انتهای خبر

0
0