آکادمی هلاکوئی
1400/05/22
14:38
نگاهی کلی به وضعیت امروز بازار رمزارزها (۲۲ مرداد)

قیمت بیت کوین ۲ هزار دلار بهبود یافت…

قیمت بیت کوین ۲ هزار دلار بهبود یافت همانطور که دیروز گزارش کردیم, ارز رمزنگاری شده برتر بازار توانست بالاترین سطح قیمت سه ماه اخیر را در نزدیکی تراز ۴۶۸۰۰ دلار به ثبت برساند.


پس از رسیدن به این نقطه اوج، این دارایی به سرعت اندکی از ارزش خود را از دست داد. این حرکت با افت ۴ هزار دلاری قیمت همراه شد. پس از آن، قیمت بیت کوین برای دومین بار در عرض کمتر از یک هفته به زیر ۴۴ هزار دلار رسید.


البته، در این مرحله گاو ها وارد میدان شدند و مسیر حرکت این ارز را برعکس کردند. به این ترتیب، بیت کوین توانست ظرف چند ساعت بار دیگر سطوح ۴۴ و ۴۵ هزار دلار را بازیابد. این حرکت صعودی تا جایی ادامه یافت که قیمت به سطح ۴۶ هزار دلار نیز رسید. به این ترتیب، این ارز از دیروز حدود ۲۵۰۰ دلار کاهش قیمت داشته و در حال حاضر بالاتر از تراز ۴۶ هزار دلار در حال معامله شدن است. افزون بر این، با توجه به عملکرد بهتر آلت کوین ها نسبت به رهبر خود، دامیننس بیت کوین تا حدودی کاهش پیدا کرده است.


اکثر آلت کوین ها نیز دیروز تاحدودی اصلاح قیمت را شاهد بودند. دومین ارز دیجیتال بزرگ بازار یعنی اتریوم دیروز تا مرز ۳ هزار دلار اصلاح شد ولی امروز از این سطح بازگشت و اکنون بالاتر از ۳ هزار و ۲۰۰ دلار قرار گرفته است.


بایننس کوین پس از ۴ درصد افزایش دوباره سطح ۴۰۰ دلار را باز یافته است. ریپل ۲.۵ درصد افزایش یافته و بالای ۱ دلار قیمت دارد درحالیکه دوج کوین، پولکادات، یونی سوآپ، بیت کوین کش و لایت کوین همگی امروز به رنگ سبز دیده می شوند.


سولانا، دیگر آلتکوین بزرگ بازار نیز امروز ۵ درصد افزایش داشته و به سطح ۴۳ دلار رسیده است. در این میان، کاردانو با ۸.۵ درصد رشد بهترین عملکرد را بین ۱۰ ارز برتر بازار از خود نشان داده است. همین چند ساعت پیش، ADA برای اولین بار از اواسط ماه مه (اوایل خرداد) از مرز ۲ دلار گذشت.


توکن هایی مثل (۱۵٪), Chiliz (۱۳٪), Waves (۱۲٪), Nano (۱۲٪), SushiSwap (۱۱٪) وVGX (۱۰٪) نیز از دیگر برنده های امروز بازار به شمار می‌روند.


به این ترتیب سرمایه تجمعی بازار ارز هایی رمزپایه با حدود ۱۰۰ میلیارد دلار افزایش از دیروز بالاتر از۱.۹ تریلیون دلار رسیده است.


این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: cryptopotato



انتهای خبر

0
0