نمودار و احتمال
1400/09/04
07:45
📢 ایران خودرو دیزل شکستن رکورد تولید خود در سال ۱۴۰۰ را جشن گرفت ▫️شرکت ایران خودرو دیزل امروز در مراسمی با حضور مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو و...

📢 ایران خودرو دیزل شکستن رکورد تولید خود در سال ۱۴۰۰ را جشن گرفت



▫️شرکت ایران خودرو دیزل امروز در مراسمی با حضور مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو و مدیران ارشد این گروه، گذشتن از رکورد تولید سال ۱۳۹۹ و شکستن رکورد تولید خود در سال ۱۴۰۰ را جشن گرفت.



▫️در این مراسم که در خط تولید و با حضور کارکنان برگزار شد، دکتر مقیمی مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو با تبریک شکستن رکورد تولید در سال ۱۴۰۰ به همه‌ی کارگران و کارکنان ایران خودرو دیزل، ابراز امیدواری کرد که به‌زودی شاهد شکستن رکوردهای تازه در تولید محصولات جدید نیز باشیم.



▫️ در این مراسم همچنین مهندس توسلی‌مهر مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو دیزل با اعلام اینکه این شرکت در حوزه‌های مختلف توانسته رکوردها و توانایی‌های خود را به رخ بکشد، خاطرنشان ساخت که روند افزایش تولید با شکستن رکورد در سال ۹۹ آغاز شد و حالا در ادامه در ۸ ماهه نخست سال ۱۴۰۰ توانستیم رکورد سال ۹۹ را نیز بشکنیم و پیش‌بینی ما این است که در ۴ ماهه آخر سال نیز به مقدار ۸ ماه گذشته تولید خواهیم داشت.



▫️مهندس توسلی‌مهر با اشاره به افق‌های پیش روی ایران خودرو دیزل پیش‌بینی کرد که ایران خودرو دیزل در سال ۱۴۰۱ می‌تواند تولید ۷ هزار دستگاه امسال را به ۱۴ هزار دستگاه ارتقا دهد و این ارتقا در ادامه تولید شرکت در سال‌های بعد، می‌تواند به ۳۰ هزار دستگاه هم برسد.

انتهای خبر

0
0