آکادمی هلاکوئی
1401/06/18
15:00
استخدام یکی از هنرمندان نتفلیکس توسط پروژه متاورس شیبا اینو

خانم برندی کونوپاسک (Brandie Konopasek)، که بیش از…

خانم برندی کونوپاسک (Brandie Konopasek)، که بیش از پنج سال در تیم مدیریت پسا تولید (پسا تولید به فیلم سازی و برنامه سازی رسانه ای و تمام مراحل تولید فیلم که پس از ضبط تصویر صحنه ها انجام می شود، گفته می شود که مهم ترین بخش آن تدوین یا همان مونتاژ است.) نتفلیکس کار کرده است، به تیم متاورس شیبا اینو پیوسته است.


این کهنه کار صنعت سرگرمی، پیش از پیوستن به نتفلیکس، سابقه حضور یک دوره پنج ساله در شرکت رسانه و سرگرمی Technicolor به عنوان تهیه کننده دیجیتال را داشته است. او در طول زندگی حرفه ای خود در صنعت سرگرمی که بیش از ۱۵ سال می باشد، با نام های بزرگی در این صنعت کار کرده است. این فهرست شامل فیلمبردار مکزیکی برنده اسکار، امانوئل لوبزکی، که بیشتر با فیلم «مرد پرنده ای» شهرت دارد و دیگر نام های بزرگ می شود.


کونوپاسک ادعا می کند که آشنایی با ارتش شیبا اینو یک “تجربه هیجان انگیز” بود. او می افزاید که جامعه ای که پشت این پروژه قرار دارد “هدف بزرگی” دارد. تیم شیبا اینو پروژه متاورس خود را در ماه مارس (اسفند ۱۴۰۰) با هدف رقابت با شرکت هایی مانند Decentraland معرفی کرد. در اواخر ماه می (اوایل خرداد)، تیم شیبا اینو، مدیر اجرایی سابق تکنیکالر، Marcie Jastrow را استخدام کرد تا پروژه متاورس خود را با مشارکت برندهای بزرگ تقویت کند.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: u.today


انتهای خبر

0
0