آکادمی هلاکوئی
1400/06/24
17:40
تحلیل تکنیکال دوج کوین(DOGE)؛ چهارشنبه ۲۴ شهریور

دوج کوین(DOGE) پس از کاهش سریع به حمایت…

دوج کوین(DOGE) پس از کاهش سریع به حمایت ۰.۲۳۰ دلاری ، طی ۲۴ ساعت گذشته تا حدودی بهبود یافت. علیرغم اینکه این روند بازیابی ، گاوی به نظر میرسد ،اما پول بک فعلی قیمت فعلا به پایان نرسیده است. به همین دلیل ، DOGE به احتمال زیاد قبل از شروع روند صعودی جدیدی ، باید به محدوده تقاضای ۰.۲۱۳ دلاری مجددا عقب نشینی کند.


صرف نظر از آغاز روند صعودی جدید، DOGE هم اکنون به دنبال صعود به ۰.۳۰۸ دلار است. با این حال ، این صعود بدون مانع می تواند پیش رود.


با فرض شروع روند صعودی از حمایت ۰.۲۳۰ دلاری ، این آلت کوین باید از موانع مقاومتی ۰.۲۵۶ دلار و ۰.۲۶۸ دلار بگذرد. تبدیل این سقف های قیمتی به سطوح حمایتی می تواند دوج کوین را مجددا در مسیر رسیدن به ۰.۳۰۸ دلار قرار دهد.


بنابراین ، افزایش مداوم فشار خرید می تواند دوج کوین را با رشد ۳۰ درصدی به ۰.۳۰۸ دلار افزایش دهد.


در برخی از شرایط صعودی ، حتی قیمت دوج کوین می تواند روند صعودی خود را تا محدوده ی مقاومتی بعدی در ۰.۳۲۸ دلار ادامه دهد.


DOGEUSDT 2021 09 15 08 37 15 637672768033205623 300x170 - تحلیل تکنیکال دوج کوین(DOGE)؛ چهارشنبه 24 شهریور

نمودار ۱۲ ساعته جفت ارز DOGE.USDT از سوی دیگر ، اگر DOGE نتواند از سطح حمایت ۰.۲۳۰ دلاری جهش یابد و در بالای آن حفظ شود، نشان دهنده افزایش فشار فروش است. در شرایط بسیار نزولی ، قیمت دوج کوین ممکن است کف تقاضای ۰.۲۱۳ دلاری را مجددا امتحان کند. با این حال ، کاهش قیمت به سطح ۰.۱۹۳ دلاری ، دوج کوین را به کف پایین تری میرساند و سناریوی صعودی باطل خواهد شد.


این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.


منبع:reuters


انتهای خبر

0
0