رمزارز نیوز
1401/05/18
13:00
عوامل افزایش قیمت دوج کوین فاش شد!

در حواشی اخیر حول این موضوع که چه چیزی به افزایش قیمت دوج کوین، رقیب اصلی شیبا کمک می‌کند، بحث سوزاندن دوج… مطالعه مطلب ...

در حواشی اخیر حول این موضوع که چه چیزی به افزایش قیمت دوج کوین، رقیب اصلی شیبا کمک می‌کند، بحث سوزاندن دوج کوین مطرح شد. امکان استقرار چنین مکانیزمی در دوج کوین قبلا مورد بحث قرار گرفته و رد شده بود.


به نظر می‌رسد که بیلی مارکوس، یکی از بنیان‌گذاران دوج کوین، یک بار دیگر به جامعه دوج کوین ثابت کرد که این رمزارز قرار نیست از شیبا اینو پیروی کند و تا به امروز هیچ مکانیزمی در این رابطه توسط تیم پروژه در نظر گرفته نشده است. در عین حال، با نگاهی به ارز دیجیتال شیبا اینو برای نمونه، می‌توان گفت که توکن‌سوزی واقعا راه‌حل مفیدی برای تورم بالا نیست. در هفته گذشته، در مجموع ۷۵۰ میلیون شیبا سوزانده شده که در مقایسه با عرضه چند تریلیون دلاری آن، فقط یک کار مضحک انجام شده است. در مقام مقایسه، تعداد کل دوج کوین‌های موجود ۱۳۲.۶۷۲ میلیارد است، در حالی‌که تعداد کل شیبا زیر ۵۵۰ تریلیون است.


در همین حال، ارزش بازار دوج کوین ۳ میلیارد دلار بیشتر از سرمایه شیباست که تقریبا ۵۰ درصد بیشتر از ارزش کل دومی است. البته، با وجود این، هنوز تصور اینکه دوج کوین ۱ دلار ارزش داشته باشد، دشوار است.


با این حال، دنیای ارزهای دیجیتال به یاد دارد که این توکن حدود یک سال و نیم پیش به ۰.۷۳ دلار نیز رسیده بود. اگرچه هنوز هیچ برنامه‌ای برای توکن‌سوزی در دوج کوین وجود ندارد، اما باید دید که توسعه‌دهندگان این رمزارز، چه چیزی را جایگزین آن خواهند کرد.


انتهای خبر

0
0