بورس پرس
1399/12/22
00:00
توضیح شوبنده معروف از شایعه تعطیلی ، ورشکستگی، بدهی مالیاتی و واگذاری

شرکت شوبنده معروف کف که در بازار پایه حضور دارد درباره شایعه تعطیلی، ورشکستگی، بدهی مالیاتی و واگذاری در قالب خصوصی سازی توضیح داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، شرکت کف با سرمایه ۲۵ میلیارد تومانی درباره شایعه تعطیلی، ورشکستگی، بدهی مالیاتی و واگذاری در قالب خصوصی سازی توضیح داد.


براین اساس، بیژن اسمعیلی مدیرعامل "شکف" نظر به شایعات منتشره در خصوص تعطیلی، ورشکستگی و بدهی مالیاتی اعلام کرد: این شرکت در یکسال اخیر بدون تعطیلی اقدام به تولید اقلام بهداشتی مورد نیاز جامعه کرده و ضمن حرکت پر قدرت در این راستا با پرداخت به موقع حقوق حدود ۱۵۰۰ کارگر همواره خود را ملزم به رعایت قوانین در این خصوص می‌داند.


این شرکت نه تنها اصل بدهی مالیاتی ناعادلانه را پرداخت کرده بلکه به لحاظ اضافه پرداخت با درخواست اعمال ماده ۲۵۱ مکرر قانون مالیات های مستقیم و پذیرش، پرونده مجددا در دست بررسی قرار گرفته و مبالغ منتشره در خصوص بدهی منتسب به این شرکت سهامی عام بر خلاف واقع است.


اما در مورد دروغ همیشگی و کذب محض منتسب به این شرکت و سایر شرکت‌های این مجموعه تحت عنوان واگذاری در قالب خصوصی سازی، هیچ‌گونه انتقالی در چارچوب خصوصی‌سازی در هیچ یک از شرکت های مجموعه اتفاق نیفتاده و سهام شرکت کف (داروگر) با نماد "شکف" از طریق سازمان بورس و در قالب رقابتی شفاف و علنی خریداری شده و این شرکت حق شکایت را برای خود نسبت به ناشر این اخبار کذب محفوظ می دارد.


تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir


انتهای پیام


انتهای خبر

0
0