اخبار سایت بورس تهران
1400/07/17
12:26
بازگشایی و توقف نمادهای معاملاتی مورخ ۱۷ مهر ماه

بازگشایی و توقف نمادهای معاملاتی امروز شنبه مورخ ۱۷ مهر ماه اعلام شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل بورس تهران به نقل از مدیریت عملیات بازار، علی رغم پیگیریهای انجام شده از ناشر ابهامات موجود در اطلاعات ناشر برطرف نشده است ، لذا تعلیق نماد معاملاتی شرکت دشت مرغاب (غدشت۱) حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ تداوم می یابد.


توقف نمادهای معاملاتی (ومدیر)،(سفارس)،(دابورح)


در پایان معاملات امروز نماد معاملاتی شرکت های گروه مدیریت ارزش سرمایه صندوق بازنشستگی کشوری(ومدیر)جهت برگزاری مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده به منظور انتخاب اعضای هیئت مدیره، سیمان فارس و خوزستان(سفارس)جهت برگزاری مجامع عمومی عادی بطور فوق العاده به منظور انتخاب اعضای هیئت مدیره_عمومی فوق العاده به منظور تصمیم گیری در خصوص تغییر اساسنامه شرکت، حق تقدم شرکت داروسازی ابوریحان(دابورح)با توجه به پایان مهلت پذیره نویسی، متوقف خواهند شد.


وقفه معاملاتی نماد (دروز۱) به علت تغییرات بیش از ۲۰ درصدی قیمت


نماد معاملاتی شرکت داروسازی روزدارو (دروز۱) با توجه به تغییرات بیش از ۲۰ درصدی قیمت سهام، به مدت ۶۰ دقیقه در وضعیت سفارش گیری قرار می گیرد و سپس معاملات در دامنه نوسان فعلی ادامه خواهد یافت. ضروری است سرمایه گذاران محترم علاوه بر توجه به این موضوع، اطلاعات منتشره شده بر روی تارنمای کدال ( codal.ir ) و سایر عوامل موثر بر قیمت سهام را در تصمیم گیری های خود لحاظ نمایند.


توقف نماد (خودرو۱) به علت افشای اطلاعات با اهمیت گروه ب


نماد معاملاتی شرکت ایران خودرو (خودرو۱) با توجه به افشای اطلاعات با اهمیت گروه ب، متوقف گردید. نماد مذکور حداکثر تا ساعت ۱۰ روز معاملاتی بعد با محدودیت دامنه نوسان قیمت بازگشایی خواهد شد.


بازگشایی نماد معاملاتی (کترام)


نماد معاملاتی شرکت تولیدی کاشی تکسرام(کترام)، با توجه به افشای اطلاعات با اهمیت گروه الف بدون محدودیت دامنه نوسان قیمت با استفاده از مکانیزم حراج آماده انجام معامله می باشد.


بازگشایی نماد معاملاتی (ورنا)


نماد معاملاتی شرکت سرمایه گذاری رنا(ورنا) پس از برگزاری مجمع عمومی فوق العاده مبنی بر افزایش سرمایه، بدون محدودیت نوسان قیمت با استفاده از مکانیزم حراج آماده انجام معامله می باشد. همچنین ضروری است سرمایه گذاران محترم علاوه بر توجه به این موضوع، اطلاعات منتشره شده بر روی تارنمای کدال ( codal.ir ) و سایر عوامل موثر بر قیمت سهام را در تصمیم گیری های خود لحاظ نمایند.



انتهای خبر

0
0