فارس نیوز
1400/03/30
13:51
بازار مجازی‌ها همچنان منفی/ ریزش قیمت ارزهای مجازی برای سومین روزهای متوالی

بازار ارزهای مجازی برای سومین روز متوالی همچنان قرمزپوش است.

به گزارش خبرنگار گروه اقتصاد بین‌الملل خبرگزاری فارس به نقل از کوین مارکت کپ، در معاملات امروز بازار جهانی ارزهای مجازی شاهد ریزش قیمت این دارایی‌ها بودیم به گونه‌ای که بیت کوین ۲.۱ درصد منفی شد و هم اکنون ۳۵ هزار و ۱۸۸ دلار در حال معامله است. این قیمت نسبت به هفت روز پیش هم بیش از یک درصد افت کرده است.


با احتساب ریزش امروز قیمت بیت کوین، ارزش کل بازار این ارز مجازی هم اکنون به ۶۶۳ میلیارد دلار رسیده است. در ۲۴ ساعت گذشته همچنین ۸۱۶ هزار بیت کوین در بازار جهانی به ارزش ۲۸ میلیارد دلار خرید و فروش شده که طی ۳ تا ۴ ماه گذشته کم‌ترین حجم به شمار می‌رود.


تعداد بیت کوین‌های موجود در بازار جهانی امروز به ۱۸ میلیون و ۷۳۹ هزار و ۱۲۵ واحد رسید.


قیمت اتریوم در معاملات امروز ۳.۳۵ درصد افت کرد و ۲۱۷۷ دلار قیمت‌گذاری شد. باینانس کوین نیز حدود ۳ درصد ریخت و ۳۳۲ دلار قیمت‌گذاری شد. دوج کوین و ریپل بیشترین افت قیمت را در بین ارزهای مطرح بازار تجربه کرده و به ترتیب با ۴.۳ درصد و ۶.۲ درصد ریزش به قیمت ۲۸ سنت و ۷۴ سنت رسیدند.


به طور کلی در ۲۴ ساعت گذشته ۶۵ میلیارد دلار در بازار ارزهای مجازی پول جابجا شده که همانند بیت کوین از نظر حجم در سه تا چهار ماه گذشته کمترین میزان به شمار می‌رود.


ارزش کل بازار ارزهای مجازی هم امروز ۱.۹ درصد ریخت و به ۱۴۷۶ میلیارد دلار رسید. هم اکنون ۱۰ هزار و ۵۲۰ نوع ارز مجازی هم در حال معامله در بازار جهانی است.


انتهای پیام/ب


انتهای خبر

0
0