بورسینه
1399/08/24
16:59
🔹در بورس امروز در مجموع حدود هفت هزار و ۳۴۵میلیارد تومان سهام خرید و فروش شد که پنج نماد #ثشاهد، #وسپهر، #ومعادن، #وشهر و #لپارس به ترتیب در رتبه ا...

🔹در بورس امروز در مجموع حدود هفت هزار و ۳۴۵میلیارد تومان سهام خرید و فروش شد که پنج نماد #ثشاهد، #وسپهر، #ومعادن، #وشهر و #لپارس به ترتیب در رتبه اول تا پنجم لیست بیشترین ارزش معاملات سهام قرار گرفتند.



🔹در اولین روز هفته معادل ۴۱۰میلیارد تومان سهام سرمایه گذاری شاهد دست به دست شد، سرمایه گذاری مالی سپهر صادرات پس از معاملاتی به ارزش ۲۹۰میلیارد تومان دوم شد و سهام توسعه معادن و فلزات نیز به جایگاه سوم معاملات رسید.



🔹سهام سرمایه گذاری مالی سپهر صادرات (#وسپهر) پس از بازگشایی ۱۵درصد رشد قیمت را تجربه کرد و از طرف دیگر سهام صنایع پتروشیمی #فارس با افت یک درصدی قیمت کام سهامداران خود را تلخ کرد.



🔹بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه «سرمایه‌گذاری‌ها» تعلق داشت به طوری که ۸۱۰میلیارد تومان فقط در این بخش جابجا شد، گروه «انبوه سازی، املاک و مستغلات» با معاملات ۷۶۰میلیارد تومانی دوم شد و «محصولات شیمیایی» در جایگاه سوم قرار گرفت.



🔹امروز ۳.۸درصد از کل سهام سرمایه‌گذاری شاهد (#ثشاهد) معامله شد، ۱۰ نماد برتر سهم ۷.۴ درصدی از کل داد و ستدها داشتند، ارزش معاملات در ۱۲ سهم به بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان رسید و نصف ارزش کل معاملات نیز به ۳۶ نماد نخست اختصاص داشت.


#بورسینه

انتهای خبر

0
0