رمزارز نیوز
1401/05/21
14:00
وب ۳ بهترین راه رسیدن به حق آزادی بیان و آزادی انتخاب!

یات سیو (Yat Siu)، بنیانگذار و رئیس شرکت Animoca Brands، در اظهارات جدید خود تاکید کرد که توسعهدهندگان بیشتری… مطالعه مطلب ...

یات سیو (Yat Siu)، بنیانگذار و رئیس شرکت Animoca Brands، در اظهارات جدید خود تاکید کرد که توسعهدهندگان بیشتری باید فضای وب ۳ بپیوندند تا برای پلتفرم انتخابی کاربران، گزینه‌های بیشتری ارائه دهند که از نظر فرهنگی بتواند بهترین یا یکی از بهترین‌ها باشد.


در همین راستا، سیو می‌گوید:


ما به تعداد زیادی پلتفرم لایه ۱ و لایه ۲ و … و شرکت‌های خلاق نیاز داریم تا کاربران حق انتخاب داشته باشند و جایگزین‌های زیادی داشته باشیم.


سیو خاطرنشان کرد در حالی که توسعه‌دهندگان برای ساخت برنامه‌های نرم‌افزاری هیجان‌زده بوده‌اند، بسیاری از آن‌ها به تلاش در زیر یوغ پلتفرم‌های متمرکز مانند اپل و گوگل ادامه داده‌اند و توسعه‌دهندگان مجبور هستند تا تحت قوانین این شرکت‌ها فعالیت داشته باشند. سیو همچنین گفت:


اگرچه بسیاری از توسعه‌دهندگان لزوما مسلط به بلاکچین نیستند، اما مشتاق ایده و پویایی این فضا هستند.


وی افزود:


این واقعیت که چون جایگزینی برای فیسبوک نداریم، دلیل انحصار فیسبوک است. اما اگر روی بلاکچین بود، می‌توانستیم داده‌ها را آزادانه منتقل کنیم و می‌توانستیم فیسبوک‌های مختلف ایجاد کنیم و فیسبوکی را انتخاب کنیم که برای ما باارزش‌تر باشد.


مدیر اجرایی Animoca Brands همچنین در مورد سهم منصفانه پروژه‌های Web۳ از بازار گفت:


پروژه‌های بلاکچینی می‌توانند خود را با تعداد کاربر بسیار کمتری نسبت به شبکه‌های متمرکز حفظ کنند، برخی از این پروژه‌ها ۵۰۰ هزار تا یک میلیون کاربر دارند و هنوز یک چارچوب پایدار و یک جایگزین، در یک محیط غیرمتمرکز رایگان هستند.


شرکت Animoca Brands یک شرکت سرمایه گذاری است که بر هدایت حقوق مالکیت دیجیتال از طریق NFT و بازی با چشم‌انداز ایجاد یک Metaverse باز و قابل تعامل تمرکز دارد.


انتهای خبر

0
0