آکادمی هلاکوئی
1401/02/14
15:00
تحلیل تکنیکال الگوراند (ALGO)؛ چهارشنبه ۱۴ اردیبهشت

رمزارز الگوراند (ALGO)، در جایگاه هفتم لیست ترندهای CoinMarketCap،…

رمزارز الگوراند (ALGO)، در جایگاه هفتم لیست ترندهای CoinMarketCap، درست پس از Petoverse (PETO) در جایگاه ششم و در مقابل بیت کوین (BTC) در جایگاه هشتم قرار دارد.


این پس از آن صورت می گیرد که ALGO طی ۲۴ ساعت گذشته شاهد کاهش ۹.۱۳ درصدی قیمت بود. همچنین این رمزارز در هفته گذشته ۱.۲۹ درصد و در ۳۰ روز گذشته ۲۸.۶۳ درصد کاهش یافت.


در حال حاضر، قیمت آن ۰.۶۶۱۹ دلار یا ۰.۰۰۰۰۱۷۲۱ BTC است. بالاترین قیمتی که ALGO در ۲۴ ساعت گذشته بدست آورده است ۰.۷۳۳۴ دلار است.


با توجه به ارزش بازار، ALGO در جایگاه بیست و نهم در لیست CoinMarketCap، پس از Uniswap (UNI) و جلوتر از Stellar (XLM) قرار دارد. ارزش بازار ALGO اکنون بیش از ۴.۴ میلیارد دلار است.


ALGO شاهد حجم معاملات ۲۴ ساعته بیش از ۶۲۴ میلیون دلار یا ۹۴۴,۵۹۶,۰۱۱ ALGO بود. این نسبت به دیروز ۵.۲۱ درصد افزایش داشته است.


image 8 - تحلیل تکنیکال الگوراند (ALGO)؛ چهارشنبه 14 اردیبهشت

با نگاهی به نمودار روزانه ALGO/USDT، خط RSI۱۴ به بالای ۱۴ SMA(میانگین متحرک ساده) رسیده است. همچنین دیروز افزایشی در حجم معاملات مثبت وجود داشت که باعث شد قیمت ALGO اندکی افزایش یابد.


با این حال، ۵۰ و ۱۰۰ EMA هنوز نشان می دهد که ALGO در یک چرخه نزولی در نمودار روزانه قرار دارد. علاوه بر این، به نظر می رسد EMA ۵۰ به عنوان یک سطح مقاومت برای ALGO عمل می کند، زیرا قیمت ALGO در مسیر تلاش برای عبور از خط ۵۰ EMA است. با نزدیک‌تر شدن قیمت به ۵۰ EMA، مقداری فشار فروش توسط خرس‌ها اعمال شد و از شکست ۵۰ EMA جلوگیری کرد.


این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: coinquora


انتهای خبر

0
0