سهم گلچین
1399/05/15
09:32
بنیاد مستضعفان برای دومین بار در شش ماه اخیر آماده فروش بلوکی بانک سینا و شامل ۸۹۹ میلیون سهم به ارزش پایه ۲.۵ هزار میلیارد تومان و به قیمت ۲۸۰۰ تو...

بنیاد مستضعفان برای دومین بار در شش ماه اخیر آماده فروش بلوکی بانک سینا و شامل ۸۹۹ میلیون سهم به ارزش پایه ۲.۵ هزار میلیارد تومان و به قیمت ۲۸۰۰ تومانی هر سهم شد. مقرر شده ۸۹۹ میلیون سهم "#وسینا" در روز شنبه ۲۵ مرداد از طریق کارگزاری بهگزین عرضه شود.


در جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت پیشنهاد وزارتخانه‌های اقتصاد و نفت برای استفاده از ابزارهای متنوع مالی مطرح شد و طراحی‌های انجام‌شده برای تسریع در عرضه بیشتر و متنوع‌تر دارایی‌های مازاد دولت به بورس و نوآوری و تنوع‌بخشی به بازار سرمایه و مدیریت منطقی بورس مورد بحث و بررسی قرار گرفت و تصمیم‌های لازم در خصوص هدایت نقدینگی جامعه به بخش مولد اتخاذ شد.


امروز ۱۵ درصد از سهام تامین سرمایه #امین در بورس تهران عرضه اولیه و طی آن یک میلیارد و ۵۰ میلیون سهم( ۸۴۰ میلیون سهم در روز عرضه اولیه و ۲۱۰ میلیون سهم روز بعد عرضه به صندوق های سرمایه گذاری) با محدوده قیمتی ۹۸۰ تا ۱۰۴۰ تومانی و سهمیه ۳۰۰ سهمی هر فرد حقیقی و حقوقی واگذار می شود.


شرکت سبحان دارو از دریافت مجوز سازمان غذا و دارو برای افزایش ۱۴ تا ۱۸۸ درصدی ۴۱ قلم محصول خبر داد که از ۹ مرداد اعمال می شود. براین اساس، "#دسبحان" اعلام کرد: طی سال مالی جاری تاکنون ۴۱ قلم از محصولات جمعا به مبلغ ۴۳.۵ میلیارد تومان بالاتر از ۱۰ درصد افزایش نرخ داشته است که محضولات فوق ۳۲ درصد فروش کل شرکت را تشکیل می دهند.


بورس کالا اعلام کرد: پذیرش کالای نوار پوشش لوله شامل یک میلیون و ۲۵۰ هزار مترمربع و همچنین بیتومن انامل شامل ۵ هزار تن مربوط به شرکت ورزیران پس از بررسی مدارک و مستندات در بازار فرعی بورس کالا مورد تصویب قرار گرفت. علاوه بر این کمیته عرضه بورس کالا محصول فروسیلیسیوم شامل ۱۵۰۰ تن و محصول تولیدی شرکت فروسیلیس ایران (با سرمایه بیش از ۸۷ میلیارد تومانی در تابلوی فرعی بورس حضور دارد ) را در بازار اصلی بورس کالا پذیرش کرد.


مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی از طرح کاهش مالکیت در شرکت ها به کمتر از ۴۰ درصد سهام و افزایش وام به بازنشستگان در سال جاری خبر داد .


بررسی صورت های مالی #سایپا نشان می دهد تولید و فروش این شرکت روند رو به رشد داشته و توانسته در سه ماه نخست سال جاری به سود عملیاتی ۲۹ میلیارد تومانی برسد.


با اعلام عرضه یک ملک تجاری متعلق به شرکت عمران شهر جدید پردیس و به قیمت پایه ۱.۶ میلیارد تومان، نخستین معامله املاک، اراضی و مستغلات وزارت راه آماده انجام شد. متقاضیان می‌توانند به یکی از ۸۶ شرکت کارگزاری عضو بورس کالا مراجعه کنند تا پس از بازدید ملک و با تودیع تضمین به میزان ۳ درصد قیمت پایه به صورت نقد یا ضمانت نامه بانکی ، مجاز به حضور در حراج باشند.


"#قشکر" اعلام کرد: نامه سهامدار عمده مبنی بر موافقت با افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی دارایی های استهلاک ناپذیر بر اساس ارزش کارشناسی مطرح شد. نظر به موافقت شرکت توسعه صنایع بهشهر پس از کسب مجوز از سرمایه گذاری گروه توسعه ملی، هیات مدیره مصوب کرد اقدامات لازم جهت اخذ گزارش کارشناس رسمی در چارچوب مقررات سازمان بورس و تهیه گزارش توجیهی صورت پذیرد.


انتهای خبر

0
0