بورس پرس
1400/06/09
10:23
شفاف سازی ۴ شرکت درباره محصولات جدید، دعوا، نتیجه مزایده و مناقصه

چهار شرکت درباره تولید و فروش محصولات جدید، طرح دعوی له شرکت و نتایج برگزاری مزایده و مناقصه شفاف سازی کردند .

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، شرکت های کارخانجات داروپخش، نساجی بروجرد، بهساز کاشانه تهران و نیروگاه زاگرس کوثر از تولید و فروش محصولات جدید مکمل، طرح دعوی له شرکت، نتایج برگزاری مزایده و مناقصه خبر دادند و با توقف نماد، آماده بازگشایی امروز، فردا و دو روز کاری بعد شدند.


براین اساس، "دارو" اعلام کرد: شرکت با رویکرد تکمیل و ارتقا سبد محصولات و رقابت در زمینه تولید و فروش مکمل ها در کنار محصولات دارویی در داخل و بازار های صادراتی، تولید ۳۰ محصول مکمل و فرآورده های طبیعی جدید را به شکل سافت ژل ،کپسول ، قرص، قطره و شربت در دستور کار قرار داده است که در ماه جاری و ماه های آتی به تدریج وارد بازار دارویی خواهد شد.


همپنین "نبروج" اعلام کرد: طی اجرائیه سوم مرداد نسبت به ۱۲ فقره چک جمعا به مبلغ ۳.۶ میلیارد تومان طرف دعوی محکوم به پرداخت وجه مذکور شد که طی توسط شعبه ۱۴۰ تجاری تهران در مرحله اجرای احکام است. مطالبه خسارت تاخیر تادیه و خسارت دادرسی ناشی از صدور یک فقره چک به تاریخ ۲۵ بهمن منجر به صدور دادنامه ۱۹ مرداد از شعبه ۱۴۲ تجاری تهران شد.


طی دادنامه ۲۵ مرداد صادره از شعبه ۱۵حقوقی تهران، طرفین دعوی متقاضا محکوم به استرداد یک دستگاه سواری ماکسیما شدند و پرونده در حال انتقال به اجرای احکام است. طی اجرائیه ۳۱ مرداد نسبت به چک ۲۵ بهمن اجرائیه صادر و در مرحله اجرای احکام است.


طرح دعوی از سوی شرکت حیات گستر، علیرضا مظاهری صالحی، عماد مظاهری صالحی و معصومه ستاری صورت گرفته است.


در این میان، "ثبهساز" اعلام کرد: شرکت طی انتشار آگهی، مزایده واحد مسکونی پروژه های اینانلو و لادن را طی یک نوبت در روزنامه کثیرالانتشار از طریق مزایده در ششم مرداد به چاپ رسانید. تعداد کل ردیف های عرضه شده در مزایده لادن ۵ ردیف و در مزایده اینانلو ۴ ردیف درج شد و بازگشایی پاکات ۲۴ مرداد به انجام رسید.


با عنایت به بازگشایی ۲۴ مرداد ، ردیف سه و چهار و پنج آگهی لادن و ردیف یک آگهی اینانلو به فروش رسید. مبلغ مورد توافق ۵۰.۴ میلیارد تومان و نحوه تسویه، دریافت بصورت حصه نقدی ۲۰ درصدی و الباقی اقساط در ۱۰ قسط ۳ ماهه است. بابت تضمین هم چک تضمین شده بانکی به نسبت ۵ درصد قیمت پایه دریافت شده است. خالص ارزش دفتری دارایی انتقالی ۴.۶ میلیارد تو مان است.


"بزاگرس" هم اعلام کرد: شرکت از طریق فراخوان عمومی نسبت به برگزاری مناقصه طراحی ،خرید، نصب، راه اندازی (epcc) و بهره برداری یک ساله نیروگاه ۵ مگاواتی خورشیدی اقدام کرد و کنسرسیوم کرچنرسولارگروپ ایرانیان و ایران تابلو برنده مناقصه اعلام شد. مبل مورد توافق ۴۷.۵ میلیارد تومان و بخش ریالی قرارداد مبلغ ۴۰.۹ میلیارد تومان و بخش ارزی ۲۴۱.۶ هزار یورو است. ضمانت نامه بانکی به مبلغ ۱۰ درصد قرارداد به عنوان حسن انجام تعهدات اخذ شده است.


تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir


انتهای پیام



انتهای خبر

0
0