آکادمی هلاکوئی
1401/05/18
23:00
آکادمی Nas Daily با Invisible College متمرکز بر وب ۳ شریک می شود

آکادمی Nas، به رهبری ولاگر نصیر یاسین(vlogger Nuseir…

آکادمی Nas، به رهبری ولاگر نصیر یاسین(vlogger Nuseir Yassin)، راه‌اندازی اولین بسته دوره‌هایی را که می‌توان با مجموعه NFT باز کرد، اعلام کرد.


برای این ابتکار، پلتفرم فناوری سازنده با Invisible College همکاری کرده است. در ابتدا، آکادمی کریپتو دوره هایی به ارزش ۲۰۰۰ دلار را برای کاربران خود فراهم می کند که موضوعاتی مانند سرمایه گذاری NFT، ساختمان جامعه، ویرایش ویدئو و اصول رمزنارز را پوشش می دهد.


طبق بیانیه مطبوعاتی که با CryptoPotato به اشتراک گذاشته شده است، اعضای مدرسه Invisible College، که دارای “NFT Decentraliens” هستند، می توانند به بیش از ۱۸ دوره وب ۳ و سازندگان در این پلتفرم به صورت رایگان دسترسی داشته باشند. Decentraliens اساسا مجموعه‌ای از آنچه آکادمی Nas به عنوان «شخصیت‌های ماورایی» توصیف می‌کند است که به‌عنوان توکن‌های غیرقابل تغییر (NFT) در شبکه Solana نشان داده می‌شوند. پس از آخرین همکاری، نصیر یاسین، مدیرعامل آکادمی ناس اظهار نظر کرد: “وب ۳ چیزی بیش از یک موضوع جذاب برای دوره هاست. ما بر این باوریم که NFT ها می توانند روشی را که دانش آموزان از آموزش آنلاین استفاده می کنند را دوباره ابداع کنند و به مردم اجازه دهند که بخشی از اینترنت را داشته باشند. به همین دلیل ما می خواستیم با یک جامعه رویایی در قالب Invisible College شریک شویم. ما برای کمک به آموزش و آوردن موج بعدی کاربران به وب ۳ هیجان زده هستیم.”


مربیان پیشرو web۳ یکی دیگر از تمرکزهای کلیدی برای این دو پلتفرم است. هدف تبدیل شدن به “بزرگترین کتابخانه آموزشی وب ۳ در اینترنت” است. در اواسط سال ۲۰۲۱، استارت‌آپ آموزشی مستقر در سنگاپور، ۱۱ میلیون دلار در دور سرمایه‌گذاری سری A از CTO سابق Coinbase و شریک عمومی در Andreessen Horowitz Balaji Srinivasan و رئیس کوین بیس، Emilie Choi، جمع‌آوری کرد. این اعلام در زمانی منتشر شد که برخی از پلتفرم‌ها به دلیل رکود گسترده‌تر بازار که درآمد را کاهش می‌دهد، از گسترش وب۳ و متاورس دور ماندند . این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: cryptopotato


انتهای خبر

0
0