اقتصاد آنلاین
1399/12/12
16:00
بیشترین ارزش معاملات سهام در بازار امروز/ صدر جدول ارزش معاملات با برکت شد

امروز معامله‌گرها ۳۰۰میلیارد تومان سهام گروه دارویی خرید و فروش کردند، بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه فلزات اساسی تعلق داشت و ۳.۲درصد از کل سهام لبنیات کالبر معامله شد.

برای آگاهی از آخرین اخبار بورس اوراق بهادار تهران اینجا کلیک کنید

اقتصادآنلاین – سهیل بانی ؛ روز جاری در مجموع حدود چهار هزار و ۴۵۰میلیارد تومان سهام خرید و فروش شد که پنج نماد «برکت»، «خساپا»، «شستا»، «فملی» و «شپنا» به ترتیب در رتبه اول تا پنجم لیست بیشترین ارزش معاملات سهام قرار گرفتند.


در چهارمین روز هفته معادل ۳۰۰میلیارد تومان سهام گروه دارویی برکت دست به دست شد، سایپا پس از معاملاتی به ارزش ۲۰۰میلیارد تومان دوم شد و سهام سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی نیز به جایگاه سوم معاملات رسید.


امروز سهام بانک پارسیان (وپارس) با افت دو درصدی قیمت پس از بازگشایی، کام سهامداران خود را تلخ کرد.


بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه «فلزات اساسی» تعلق داشت به طوری که ۵۶۵میلیارد تومان فقط در این بخش جابجا شد، گروه «بانک‌ها و موسسات اعتباری» با معاملات ۵۰۰میلیارد تومانی دوم شد و «فرآورده‌های نفتی» در جایگاه سوم قرار گرفت.


امروز ۳.۲درصد از کل سهام لبنیات کالبر (غالبر) معامله شد، ۱۰نماد برتر سهم ۳۷.۷درصدی از کل داد و ستدها داشتند، ارزش معاملات در ۹سهم به بیش از ۱۰۰میلیارد تومان رسید و نصف ارزش کل معاملات نیز به ۲۰نماد نخست اختصاص داشت.


برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی، روی آن کلیک کنید


بیشترین ارزش معاملات 99.12.12
رتبه بندی ارزش معاملات 99.12.12
انتهای خبر

0
0