تحلیل کاربردی هلالات
1400/07/11
13:18
#گزارشات_ماهانه #پتروشیمی تقریبا تمامی شرکت ها گزارش ماهانه خود را به سایت کدال ارسال کردند. حالا انتظاراتی از سود فصل تابستان در شرکت ها و صنایع ...

#گزارشات_ماهانه #پتروشیمی



تقریبا تمامی شرکت ها گزارش ماهانه خود را به سایت کدال ارسال کردند. حالا انتظاراتی از سود فصل تابستان در شرکت ها و صنایع مختلف پدید آمده که طبعا می تواند بر روند قیمت سهام نیز تاثرگذار باشد.



بخشی از متن حاضر ممکن است در پست های قبلی نیز آورده شده باشد و این محتوا جهت تکمیل و جمع بندی است.



#اوره


در این صنعت #خراسان #شیراز #کرماشا #شپدیس ۵۰درصد بالاتر از بهار به طور متوسط درآمد داشتند. شیراز ۱۱۰درصد بالاتر از بهار درآمد داشته است. همچنین #خراسان در تابستان جاری نسبت به تابستان ۹۹ رشد ۲۳۳درصدی درآمد را ثبت کرده است. شیراز در بهار مقدار کمتری محصول فروخت و در تابستان جبران کرد لذا انتظار می رود بیشترین رشد سود فصلی را گزارش کند. P.e ttm شیراز ۲.۵واحد، خراسان و کرمانشاه ۲واحد و شپدیس حدود ۱واحد با آمدن گزارش تابستان، تقویت می شود.



#متانول


در متانولی ها #زاگرس #شفن #شخارک حضور دارند. شخارک نسبت به بهار ۳۶درصد رشد درآمد دارد، شفن ۲۵درصد و زاگرس مشابه بهار است. نسبت به تابستان قبلی درآمد این سه شرکت ۱۴۱درصد رشد کرده که شخارک با ۱۸۸درصد رشد و زاگرس با ۱۱۲درصد رشد، بیشترین و کمترین هستند. به لحاظ p.e ttm زاگرس یک واحد بهبود می یابد، شخارک و شفن در سطح P.e بهار می مانند.



#پلیمر #آروماتیک #اولفین


در این گروه درآمد به طور متوسط در تابستان ۱۹درصد رشد کرده است. #شپترو با ۶۷درصد، #نوری ۴۴درصد و #آریا ۴۲درصد رشد، بیشترین ها هستند. رشد درآمد تابستان به تابستان، در شپترو ۲۷۵درصد، #شاراک ۱۴۴درصد، #بوعلی ۱۵۱درصد و میانگین گروه ۱۰۵درصد است. بهترین تقویت P.e ttm را شپترو خواهد داشت. پس ازان #شجم #شاراک #شگویا #شغدیر #شبصیر P.e خود را تقویت می کنند که که از ۹.۳ به ۸.۱ به طور میانگین خواهد بود.

انتهای خبر

0
0