بورسینه
1400/12/18
14:10
🔹امروز در مجموع حدود سه هزار و ۹۵۰میلیارد تومان سهام خرید و فروش شد که پنج نماد #شتران، #شپنا، #خودرو، #شبندر و #میدکو به ترتیب در رتبه اول تا پنجم...

🔹امروز در مجموع حدود سه هزار و ۹۵۰میلیارد تومان سهام خرید و فروش شد که پنج نماد #شتران، #شپنا، #خودرو، #شبندر و #میدکو به ترتیب در رتبه اول تا پنجم لیست بیشترین ارزش معاملات سهام قرار گرفتند.



🔹در آخرین روز هفته معادل ۲۵۰میلیارد تومان سهام پالایش نفت تهران دست به دست شد، پالایش نفت اصفهان پس از معاملاتی به ارزش ۱۸۰میلیارد تومان دوم شد و سهام ایران خودرو نیز به جایگاه سوم معاملات رسید.



🔹بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه «فرآورده‌های نفتی» تعلق داشت به طوری ۶۶۰میلیارد تومان فقط در این بخش جابجا شد، گروه «خودرو و ساخت قطعات» با معاملات ۴۸۰میلیارد تومانی دوم شد و «محصولات شیمیایی» در جایگاه سوم قرار گرفت.



🔹امروز ۴.۳درصد از کل سهام سرمایه‌گذاری تدبیرگران فارس و خوزستان (#سدبیر) معامله شد، ۱۰نماد برتر سهم ۲۸.۹درصدی از کل داد و ستدها داشتند، ارزش معاملات در چهار سهم به بیش از ۱۰۰میلیارد تومان رسید و نصف ارزش کل معاملات نیز به ۳۷نماد نخست اختصاص داشت.


#بورسینه

انتهای خبر

0
0